مسئول کانون مداحان بیرجند خبر داد:
مسئول کانون مداحان بیرجند از جمع آوری اطلاعات مداحان بیرجند در نرم افزار کشوری «طوبی» خبر داد
کد خبر: ۳۴۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 10 December 2016
عباس سروری با علام این خبر افزود: این امر در راستای به روز رسانی اطلاعات مداحان بیرجندی انجام می شود.

وی ثبت اطلاعات مداحان در این سامانه را اقدامی بسیار مناسب در جهت تهیه بانک اطلاعاتی دانست و گفت: این امر باعث ساماندهی و انسجام در برنامه های قابل اجرا می شود.

سروری با اشاره به امکانات سامانه طوبی بیان کرد: این سامانه از صفحات عمومی حاوی دستورالعمل ها، راهنماها و به صورت کاملا داینامیک و فرم های الکترونیکی ثبت نام تشکیل شده است.

وی ادامه داد: همچنین سطح بندی اطلاعات در سامانه طوبی در چهار سطح بوده و بر اساس میزان تحصیلات، میزان سطح آگاهی و دانش در حوزه دین و تاریخ انجام می شود.

سروری با بیان اینکه این امر روند دسترسی به مداحان را تسهیل می کند، اظهار کرد:  باید از جمع آوری مدارک و مستندات به صورت فیزیکی فاصله گرفته و اطلاعات را با هدف راهبردی در سامانه ای جامع و کامل ثبت کنیم.

مسئول کانون مداحان بیرجند ادامه داد: به طور کلی سامانه طوبی با هدف تسهیل در اجرای برنامه، تعیین وضعیت و سطح بندی مداحان راه اندازی شده و باید در روند ثبت اطلاعات تسریع شود.

بنا به گفته وی، در حال حاضر بیش از ۴۰۰ ذاکر و مداح برادر و ۱۰۰ذاکر خواهر در شهرستان بیرجند شناسایی شده اند.

سروری خواستار همکاری مداحان و ذاکران بیرجندی در ثبت اطلاعات شان در سامانه طوبی شد و گفت: امید است با همکاری این عزیزان، در آینده ای نزدیک شاهد مجموعه ای کامل و الکترونیکی از اطلاعات مداحان بیرجندی باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار