پیش بازی نفت تهران -گسترش فولاد
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال فردا پنجشنبه با انجام 3 دیدار در شهرهای تبریز، تهران و آبادان آغاز خواهد شد که در یکی از این دیدارها گسترش فولاد تبریز از ساعت 15 در ورزشگاه تختی تهران و با قضاوت علیرضا فغانی میهمان نفت تهران خواهد بود.
کد خبر: ۳۳۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 07 December 2016
شاگردان کمالوند در حالی مقابل شاگردان دایی صف آرایی خواهند کرد که هفته دوازدهم، بردی ارزشمند مقابل زردپوشان اصفهانی به دست آورده اند و با روحیه ای مضاعف پای به میدان خواهند گذاشت.
 
گسترشی ها با گذر از بحران، روزهای آرام و بی حاشیه ای را سپری می کنند و کسب سه امتیاز از این دیدار می تواند آنها را تا رده های میانی جدول هم بالا بکشد، هرچند دشت تک امتیاز از یک دیدار بیرون از خانه هم می تواند مطلوب آبی های تبریز باشد.
 
در آن سوی میدان هم شاگردان دایی که از باخت سنگین هفته گذشته مقابل فولادی ها زخمی شده اند، برای پیروزی خود را به آب و آتش خواهند زد و این می تواند برای یاران تکنیکی و سرعتی تیم میهمان یک هدیه باشد! هدیه ای که می تواند در ضدحملات موقعیت های باارشی را به همراه داشته باشد.
مهاجم سیبل گسترش می تواند به مانند یک شکارچی متبحر و کمین کرده، تیر خلاص را بر پیکره نفت شلیک کند و شادی را به اردوی آبی های تبریز هدیه دهد!
جدال دایی و کمالوند می تواند زیبایی های دیگری هم داشته باشد.
هر دو مربی، بلند پرواز و از بازی تدافعی گریزان هستند و این نوید یک بازی مهیج، تماشاگرپسند و زیبا را می دهد.
دیداری که آبستن حوادث زیادی خواهد بود!
بی شک دایی نمی خواهد دومین شکست متوالی را تجربه کند و مطمئنا با ریسک بالایی شاگردانش را روانه مستطیل سبز خواهد کرد و از سوی دیگر کمالوند هم نمی خواهد با ناکامی در این دیدار، آرامش را از دست داده و دوباره وارد منطقه خطر شود.
نزدیکی امتیازات در جدول رده بندی باعث شده تا یک تیم با پیروزی چندین پله صعود و یا با یک شکست چندین رده سقوط کند و همین کار را برای سرمربی ها سخت و سخت تر کرده است.
توفیق نفت در دیدارهای رودررو و امتیاز میزبانی، کفه ترازو را به سود زردهای پایتخت کرده است ولی تجربه نشان داده که تیم های کمالوند هم مقابل تیم های دونده و جوان، پرانگیزه ظاهر می شود.
حال باید منتظر ماند و دید، کمالوندی که هیچ گاه در خانه نفت، امتیازی دشت نکرده طلسم شکنی خواهد کرد  و با دست پر تهران را ترک خواهد کرد یا چون گذشته، دست خالی برخواهد گشت؟!


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار