اختصاصی تابناک تبریز؛
حوریت دیلی در تحلیلی در مورد علت این توقف در عملیات سپر فرات نوشت، نیروهای ارتش آزاد در ورودی شهر الباب متوقف گردیده اند و امکان پیشروی ندارند.
کد خبر: ۳۳۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷ 05 December 2016
به گزارش سرویس بین الملل تابناک تبریز، عملیات سپر فرات که توسط ارتش آزاد سوریه ، تنها نیروی رسمی مطیع ترکیه در سوریه در شمال این کشور به منظور عقب راندن کردهای اتحادیه دمکرات کردستان سوریه به مناطق شرقی رود فرات و هم چنین دور نگه داشتن داعش از مرزهای ترکیه از چند ماه قبل آغاز گردیده است چند هفته ای است که با کندی مواجه و یا شاید هم ایست مواجه شده است.
 
نتیجه تصویری برای منطقه الباب 
حوریت دیلی در تحلیلی در مورد علت این توقف در عملیات سپر فرات نوشت، نیروهای ارتش آزاد در ورودی شهر الباب متوقف گردیده اند و امکان پیشروی ندارند.
 
شاید به 3 دلیل
1-نخست به دلیل اینکه نیروهای فراری داعش که از شهرهایی مانند دبیق وارد این شهر شده اند مقاومت زیادی از خود نشان می دهند. این نیروها احتمالا بیش از 300 رزمنده ماهر باشند که مسلح به سلاح های سنگنی هستند.
2-دومین دلیل را بایستی به عدم تکمیل محاصره کامل الباب منتسب نمود. این شهر از دو سمت در محاصره است و برای تکمیل محاصره چند وقتی صبر نمود.
3-سومین دلیل کشته شدن 4 سرباز ترکیه در بمباران هوائی نیروهای ارتش سوریه است که چند روز پیش بوقوع پیسوت. از طرف دیگر همانروز  2 سرباز ارتش ترکیه توسط نیروهای داعش ربوده شده و به داخل الباب منتقل گردیده اند. برای حفظ جان این سربازان نیز ارتش ترکیه و ارتش آزاد سوریه بایستی قدری تامل نماید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار