فرمانده پلیس‌ راه ایلام گفت: باتوجه به بارش باران دراستان تمام راه های ارتباطی بازاست.
کد خبر: ۳۳۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲ 01 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محسن ناصری اظهارکرد:هم اکنون تمام محورهای ارتباطی استان ایلام باز و تردد به آسانی در آن ها جریان دارد.
 
وی با اشاره به اولین بارش باران پاییزی در سطح استان و لغزنده بودن زیاد جاده ها افزود: رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه در رانندگی به نکات ایمنی توجه لازم را داشته و مراقب جاده‌های لغزنده نیز باشند.
 
رئیس پلیس راه ایلام با بیان اینکه بارش‌ها در محورهای کوهستانی کاهش دید و مه ‌گرفتگی را به دنبال دارد، تاکید کرد: با توجه به مه آلود بودن محورهای کوهستانی چون قلاجه، کبیر کوه و تونل آزادی رانندگان باید با رعایت کامل مقررات و حفظ فاصله قانونی تردد کنند.
 
سرهنگ ناصری از افزایش نظارت نیروهای پلیس راه در جاده‌های استان با هدف ارتقای ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از بروز حوادث رانندگی خبر داد و یادآور شد: اجرای صحیح مقررات راهنمایی، بهبود وضعیت ترافیکی و رانندگی، ارتقای ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از بروز حوادث رانندگی با توجه به وضعیت جاده‌ مهمترین هدف پلیس راه استان است.
 
بارش شدید باران که از اوایل بامداد امروز پنجشنبه در بیشتر مناطق و شهرهای استان ایلام آغاز شده علاوه بر جاری شدن روان آب های سطحی و آبگرفتگی معابر شهری، تردد خودروها را در جاده های درون و برون شهری نیز با مشکلاتی رو به رو کرده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار