با اجرای طرح کاداستر در استان به دنبال ایجاد زیرساخت لازم برای توسعه استان هستیم.
کد خبر: ۳۳۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶ 29 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت اجرای طرح کاداستر برای استان گفت: با اجرای طرح کاداستر در استان به دنبال ایجاد زیرساخت لازم برای توسعه استان هستیم.

الیاسی با بیان اینکه با اجرای طرح که استفاده از ابزار تکنولوژی است استان به سیستم اطلاعات مکانی تجهیز خواهد شد خاطرنشان کرد: با محقق شدن طرح این اطلاعات می‌تواند به همه دستگاه‌های استان سرویس اطلاعاتی ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه بیشتر هدف جمع آوری اطلاعات و و ایجاد بانک اطلاعاتی است تصریح کرد: امیدواریم با اقدامات کارشناسی که روی طرح صورت می‌گیرد موانع و مشکلات حل شده و به توسعه استان در بخش کشاورزی برسیم.

الیاسی نیز با بیان اینکه امکانات لازم در حد توان در اختیار طرح کاداستر قرار خواهد گرفت گفت: ضرورت اجرای طرح با توجه به رویکرد سازمان امور اراضی کشور اجتناب ناپذیر است.

طرح پایلوت 2500 هکتار در باغات شهرستان صحنه از برنامه‌های در دست اقدام کاداستر استان است

مزایایی از جمله تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی، برنامه‌ریزی جهت مدیریت یکپارچه، ساماندهی و تعیین تکلیف اراضی تصرف سنواتی و اختلافی، صدور اسناد مالکیت اراضی، فراهم نشدن بستر پایش و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی، تعیین الگوی کشت بهره‌برداری بهینه و افزایش تولید محصولات کشاورزی و... است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار