اخبار پلیس/
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: طی عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان صحنه وکنگاور، ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
کد خبر: ۳۳۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴ 29 November 2016

به گزارش تابناک، سرهنگ "علیرضا مرزبانی" عنوان کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه یک باند دو نفره قاچاق موادمخدر با یک دستکاه خودروی پژو پارس اقدام به قاچاق مواد مخدر به داخل استان می کنند، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان صحنه وکنگاور قرار گرفت.

وی افزود: خودروی مذکور که از قبل شناسایی شده بود، در مسیر کنگاور به صحنه مشاهده و توسط ماموران دستور ایست صادر شد، اما راننده اقدام به فرار کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر در نهایت پس از تعقیب و گریز، خودرو را در یکی از خیابان های شهرستان صحنه متوقف کردند و یکی از متهمان دستگیر شد.

سرهنگ مرزبانی با اشاره به اینکه همدست متهم با هویت معلوم، متواری شده است، اظهارداشت: پس از بازرسی از خودروی قاچاقچیان، مقدار ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

وی  تاکید کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی نیروی انتظامی دنبال می شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران پلیس تداوم پیدا کند.

دستگیری ۷ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری هفت نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در یکی از شهرک های حاشیه نشین این شهرستان با حضور به موقع پلیس خبر داد.

سرهنگ " رضا شیرزادی" گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد نزاع دسته جمعی در یکی از شهرک های حاشیه نشین کرمانشاه، بلافاصله اکیپی از ماموران کارآزموده کلانتری ۱۷ بعثت به همراه عوامل اطلاعات جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: عومال این نزاع به علت اختلافات قبلی طایفه ای، با همدیگر درگیر و منجر به اخلال در نظم عمومی و مزاحمت برای اهالی محل شده بودند که با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس،   تعداد هفت نفر از عوامل درگیری دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه وسایل و آلات درگیری، تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ شیرزادی ضمن تاکید بر برخورد قاطعانه با برهم زنندگان نظم و امنیت، عنوان کرد: عصبانیت و پرخاشگری نسبت به دیگران، پایین بودن آستانه صبر و تحمل افراد، عصبانیت های آنی، پرخاشگری در مراودت های روزانه، تحقیر و توهین به دیگران، ناآگاهی و بی توجهی به عواقب خشونت هنگام درگیری  از عوامل اصلی زمینه ساز درگیری های دسته جمعی و نزاع های خیابانی است.

منبع: پایگاه خبری پلیس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار