معاون اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین:
معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در گردهمایی معاونان، کارشناسان حوزه آموزش ابتدایی و سوادآموزی از ثبت‌نام بالغ بر 12 هزار و 86 نوآموز در سامانه سناد خبر داد.
کد خبر: ۳۳۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶ 27 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، جلسه معاونان آموزشی، کارشناس مسؤولان آموزش ابتدایی و مسؤولان سوادآموزی تمام مناطق استان قزوین با حضور رضا طاهرخانی معاون آموزش ابتدایی این استان، سیدرضا طالبی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان، رؤسای ادارات دوره اول و دوم آموزش ابتدایی و گروه‌های آموزشی دوره ابتدایی صبح امروز در سالن جلسات اداره‌کل آموزش و پرورش برگزار شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه گفت: در انتصاب و صدور ابلاغ راهبران آموزشی، این استان رتبه نخست را دارد و چهار استان دیگر هم تحت نظارت و راهنمایی استان قزوین است.

رضا طاهرخانی افزود: جذب نوآموزان پیش‌دبستانی نیاز به تلاش بیشتر دارد، تاکنون 12 هزار و 86 نوآموز در سناد ثبت‌نام کرده‌اند و هنوز نزدیک به 2 هزار نفر از نوآموزان تعیین پایه نشده‌اند.

جابربن حیان یک برنامه خوبی است و دانش‌آموزان به کار گروهی ترغیب می‌شوند و باید نحوه میزان مشارکت اولیاء در پروژه‌های علمی کمتر شود و فقط بحث راهنمایی داشته باشند، در خصوص درس‌پژوهی استان قزوین سال گذشته رتبه خوبی داشته و امسال هم با قوت اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در برنامه اصلاح الگوی مصرف از ایده‌های دانش‌آموزان به عنوان محافظان انرژی استفاده شود، تصریح کرد: این برنامه با همکاری شرکت برق این استان در مدارس اجرا می‌شود بنابراین لیست نفرات برتر به منظور تقدیر برای معرفی به اداره برق، به اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین ارسال شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: برگزاری همایش با موضوع دانش‌آموزان تلفیقی در دست اجرا بوده و همچنین برنامه تدبیر که برنامه کیفیت بخشی به عملکرد مدیران مدارس و نیاز مدیران واحدهای آموزشی است، امسال اجرا می‌شود.

طاهرخانی گفت: فلسفه جلسه سوادآموزی بیشترین رویکرد معاونان بوده و کارشناسان آن باید ارزیابی باشد و از سایر همکاران در حوزه ابتدایی و سایر دوره‌ها انتظار می‌رود با سواد‌آموزی برای برقراری عدالت آموزشی همکاری کنند و در سواد‌آموزی از مسؤولان سایر نهادها هم درخواست همکاری و همراهی می‌شود.

حسینی رئیس اداره آموزش دوره اول ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین هم در این جلسه در خصوص کانال اخبار حوزه معاونت آموزش ابتدایی و بحث ارزشیابی توصیفی توضیحاتی ارائه کرد.

همچنین رؤسای دوره دوم آموزش ابتدایی و گروه‌های آموزشی استان قزوین و کارشناس مسؤول عشایر در خصوص برنامه‌های این حوزه ها توضیحاتی ارائه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار