کلیه رزمندگانی که 6 ماه به بالا در جبهه فعالیت داشتند طبق قانون کار با 75 درصد حقوق و مزایا از طریق بیمه تأمین اجتماعی مستمری بگیرند.
کد خبر: ۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۴ 07 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه ، عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی در خصوص بودجه سال 94،گفت:مجلس پیرامون دو مشکل ایثارگران و خانواده های شهدا چاره اندیشی کرده است.وی در ادامه افزود:رزمندگانی که به جبهه رفته بودند و تکلیفشان مشخص نبود در بودجه سال 94 مورد توجه قرار گرفتند و مقرر شد کلیه رزمندگانی که 6 ماه به بالا در جبهه فعالیت داشتند طبق قانون کار با 75 درصد حقوق و مزایا از طریق بیمه تأمین اجتماعی مستمری بگیرند.

وی با اعلام این خبر که وضعیت بسیجیان پیش مرگه، جوانمردان و آحاد مردمی که دفاع کرده و در قالبها و الفاظ مختلف فعالیت داشتند روشن شد گفت: پدر و مادران شهیدی بودند که همیشه در بودجه مفقود بودند اما در بودجه 94 این افراد مورد توجه قرار گرفتند.

عیسی زاده تصریح کرد: در سالهای قبل پدر و مادر اگر فوت می کردند حقوقشان قطع می شد اما در بودجه 94 اگر این والدین فرزند معلول و مریض، دختر مطلقه یا نامادری که از شهید مراقبت کرده وجود داشته باشد می توانند از این حقوق استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار