بسته ویژه خبری تابناک گیلان؛
تابناک گیلان / تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد؛ خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر‌رسمی؛ خبرهای که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به سادگی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پررنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.
کد خبر: ۳۳۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶ 25 November 2016
تابناک گیلان / تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد؛ خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر‌رسمی؛ خبرهای که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به سادگی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پررنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.


اما و اگرهای «کلاه‌قرمزی» تمام می‌شود؟


پخش این مجموعه در سال‌های اخیر همیشه با اما و اگرهایی همراه بود، اما سازندگان این مجموعه‌ی خاطره‌انگیز ،نوروز ۹۵ بسیار جدی‌تر بر عدم پخش آن تاکید داشتند.

با اعلام خبر زودهنگام حضور «کلاه‌ قرمزی» در جدول پخش برنامه‌های نوروزی شبکه دو سیما، به نظر می رسد تلویزیون تلاش دارد به حواشی که در سال‌های گذشته گریبان‌گیر این مجموعه تلویزیونی بوده، خاتمه دهد.

به گزارش ایسنا، مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» سال گذشته به دلیل مشکلات مالی صداوسیما تولید نشد، اما امسال نزدیک به چهار ماه جلوتر از فرا رسیدن ایام نوروز خبر حضور این برنامه در جدول پخش برنامه‌های نوروز ۹۶ تلویزیون اعلام شده است. این در حالی است که در سال‌های گذشته و خصوصا در دوره ریاست محمد سرافراز ، برنامه‌های نوروزی صداوسیما تا لحظات آخر دستخوش تغییراتی بودند و این احتمال وجود می‌آید که در ادامه، پخش این مجموعه تلویزیونی نیز با چالش‌ها و تغییراتی مواجه شود.

مجموعه‌ی تلویزیونی «کلاه قرمزی» که از سال ۸۸ در قالب برنامه‌ای نوروزی به تلویزیون بازگشت، با وقفه‌ای در نوروز ۸۹ تا سال ۹۴ هر سال نوروز از شبکه دو سیما پخش می‌شد. پخش این مجموعه در سال‌های اخیر همیشه با اما و اگرهایی همراه بود، اما سازندگان این مجموعه‌ی خاطره‌انگیز ،نوروز ۹۵ بسیار جدی‌تر بر عدم پخش آن تاکید داشتند.

این برنامه‌ی عروسکی، در سال‌های گذشته همواره با اخباری درباره پخش شدن یا نشدنش در نوروز و حاشیه‌هایی همراه بوده، ولی در نهایت به پخش رسیده است، اما سال گذشته حمید جبلی در مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، در پاسخ به سوال منصور ضابطیان درباره پخش برنامه کلاه قرمزی در نوروز سال ۹۵ گفته بود: «امسال کلاه قرمزی نداریم چون تلویزیون پول پارسال را هنوز نداده است. البته ما به کسی بدهی نداریم اما تلویزیون پول را پرداخت نکرده و علاقمند نیست که این برنامه اجرا شود.»

«کلاه قرمزی» در این سالها توانسته با ساختار ساده و جذاب و شخصیت‌های مختلف و متنوع عروسکی که هر سال نیز شخصیتی جدید را به مجموعه خود اضافه می‌کند، مخاطبان بسیاری را با خود همراه کند؛ برنامه‌ای که به اعتقاد بسیاری بر خلاف ظاهر آن، فقط برای گروه سنی کودک تولید نمی‌شود و بزرگترها نیز مخاطب پُر و پا قرص آن هستند؛ به طوری که درنظر سنجی‌های نوروز ۹۴، «کلاه قرمزی» به عنوان  پُرمخاطب‌ترین برنامه نوروزی سیما اعلام شد و از سریال «پایتخت» نیز آرای بیشتری به دست آورد.

غیبت یک ساله «کلاه‌قرمزی» از جدول پخش برنامه‌های نوروزی که به نوعی با تغییرات مدیریتی صداوسیما نیز همراه بود، باعث شد تا اخباری از حضور این برنامه در شبکه نمایش خانگی به گوش برسد که احتمال طولانی‌تر شدن این غیبت را بیتشر تقویت می‌کرد؛ شاید اعلام خبر زودهنگام حضور این مجموعه عروسکی در برنامه‌های نوروز  96 دلیلی برای خاتمه دادن به این احتمالات و اما و اگرها باشد.



انفجار در مسیر بازگشت زائران ایرانی از کربلا+تصاویر




طی انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده که روز پنجشنبه در یک پمپ‌بنزین در منطقه «الشوملی» شهر «حله» (مرکز استان بابل) در جنوب بغداد اتفاق افتاد، حداقل ۸۰ نفر شهید و بیش از ۲۰ تن دیگر زخمی شدند. تعداد زیادی از شهدا و مجروحین این حادثه ایرانی هستند.



ادای احترام ستاره های فوتبال به جرارد (عکس)




با اعلام خبر بازنشستگی استیون جرارد، ستاره های دنیای فوتبال با انتشار پست هایی در شبکه های اجتماعی، به او ادای احترام کردند.


به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان سابق لیورپول که در دو فصل اخیر برای لس آنجلس گلکسی بازی می کرد، امروز به طور رسمی اعلام بازنشستگی کرد؛ پس از بود که هم بازی ها، رقبا و دوستان سابقش به او ادای احترام کردند.

 

پاتریس اورا که در زمان حضور در منچستریونایتد، بارها مقابل جرارد بازی کرد، نوشت:"  با ثبات ترین بازیکن انگلیس و یک کاپیتان واقعی. عجب بازیکنی!"

 

ریو فردیناند که در تیم ملی انگلیس بارها در کلاس جرارد بازی کرد، نشت:" باورم نمی شود که دیشب به من نگفتی می خواهی بازنشسته شوی! تبریک زیاد به خاطر یک دوران حرفه ای فوق العاده. از بازی کردن در کنار تو در تیم ملی انگلیس لذت برم و همین طور از بازی کردن مقابل تو در دیدارهای منچستریونایتد-لیورپول. بهترین ها را برای فصل جدید زندگی ات آرزو می کنم."

 

جان تری، دیگر همبازی جرارد در تیم ملی انگلیس هم نوشت:" تبریک به خاطر دوران حرفه ای باورنکردنی ات. بدون تردید استیو یکی از بهترین بازیکنانی است که من افتخار بازی در کنار و مقابلش را داشتم. این یک افتخار بود که بارها در کنار او برای انگلیس بازی کردم. عجب بازیکنی و عجب دوران حرفه ای. اسطوره!"

 

 

 

جک ویلشر هم در صفحه اینستاگرامش نوشت:" به عنوان یک نوجوان، دوست داشتم بازیکنی شبیه او بشوم و بازی کردن در کنار او در تیم ملی انگلیس، رویایی بود که برآورده شد. کاپیتان برایت آرزوی موفقیت می کنم."

 

 

سانتی کاسورلا هم که در لیگ برتر بارها مقابل جرارد بازی کرد، هم نوشت:" بازی کردن مقابل بازیکن بزرگی مانند تو لذت بخش بود>"





پاسخ علی مطهری به کسی‌ که او را نجس خوانده بود: خوشحالم که حاکم شرع نیستید و الا اکثر مردم را تكفير و اعدام می‌کردید


نایب‌رییس مجلس در صفحه اینستاگرامش به نامه اخیر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان که او را مورد انتقادات تندی قرار داده بود، واکنش نشان داد و خطاب به وی گفت: بهتر است روح و روان‌تان را از حقدها و کینه‌ها و هواهای نفسانی بشویید.
آفتاب‌‌نیوز :
 علی مطهری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:پاسخ علی مطهری به کسی‌ که او را نجس خوانده بود: خوشحالم که حاکم شرع نیستید و الا اکثر مردم را تكفير و اعدام می‌کردید

جناب آقای احمدرضا احمدی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان

با اهداء سلام، نامه‌تان به خودم را خواندم. از این که فردی مانند شما ملبس به لباس روحانیت است و خود را دانش آموخته حوزه علمیه قم و عضو هیئت علمی دانشگاه می‌داند متأسف شدم. لازم است نکاتی را به عرض برسانم:

1-نوشته‌اید «بعد از دو جریان تروریسم و ماتریالیسم که به اندیشه زلال آیت‌الله مطهری آسیب زده‌اند من به این اندیشه آسیب زده‌ام» در حالی که برعکس است، استاد مطهری به ماتریالیسم و تروریسم آسیب وارد کرد نه آنها به اندیشه ایشان، و قضاوت این که من آسیب زده‌ام یا نه با مردم است و ظاهراً این هم مانند مورد اول برعکس است.

2-از محتوای نامه شما آشکار است که از اندیشه آن بزرگمرد آگاهی کافی ندارید و صرفاً خواسته‌اید از نام ایشان به عنوان یک ابزار استفاده کنید.

3- سخن از اهانت به امام رضا علیه‌السلام به میان آورده‌اید. آیا بیان مشروع بودن و احتمال شرکت حتی معصوم در برنامه‌ای که مثلاً یک شعر عرفانی حافظ را با نوای خوش بخوانند، اهانت به ساحت معصوم است؟ اشکال شما این است که امام معصوم را در پشت ابرها تصور می‌کنید نه الگو و نمونه و قابل پیروی که ما باید خود را مانند او بسازیم. در واقع خودتان پاسخ خود را داده‌اید، زیرا گله کرده‌اید که چرا مراجع تقلید بنده را تکفیر نکرده‌اند؟ پاسخ این است: به این دلیل که آنها مرجع تقلید و اسلام‌شناس‌اند، اگر بنا بود مانند شما باشند که دیگر مرجع نبودند.

4- نوشته‌اید که دستان خود را پس از مصافحه با من خواهید شست چون بنده را نجس می‌دانید. خیالتان را راحت کنم که من اصلاً با فردی مانند شما مصافحه نخواهم کرد تا نیاز به شستن دستهایتان باشد،‌بهتر است روح و روانتان را از حقدها و کینه‌ها و هواهای نفسانی بشویید.

5- گفته‌اید اگر امام(ره) بود حکمی شبیه حکم آن بانویی که در مقایسه با حضرت زهرا(س) گفته بود الگوی من اوشین است، ‌درباره من صادر می‌کرد. یقین دارم که برعکس است، اگر امام با این سخنان شما مواجه می‌شد و اظهارنظر را لازم می‌دید، قطعاً جناب‌عالی را به خاطر عوام‌فریبی و استفاده ابزاری از مقدسات توبیخ می‌کرد.

6-گفته‌اید «اگر در مقامی نباشم که شما را مستحق اعدام بدانم قطعاً نجس می‌دانم». این سخن شما آن مثل معروف را تداعی می‌کند که خدا فلان حیوان را شناخت که به او شاخ نداد. خوشحالم که حاکم شرع نیستید و الا اکثر مردم را تكفير و اعدام می‌کردید. روحیه شما با گروه تکفیری صهیونیستی داعش سازگار است، خوب است به جای ماندن در استان گلستان به کمک آنها در موصل بشتابید که برادران شما در آنجا سخت در خطرند.

4/9/95
علی مطهری




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار