سخنگوهای توزیع برق مازندران و غرب استان مازندران از قطعی برق 5 شهر استان خبر می‌دهند.
کد خبر: ۳۳۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰ 24 November 2016
 ‌سخنگوهای توزیع برق مازندران و غرب استان مازندران از قطعی برق 5 شهر استان خبر می‌دهند.
 
 بارش برف طی دو روز گذشته سبب اختلال در تأسیسات شبکه توزیع برق و قطعی برخی مناطق استان شد.
 
در میان شهرهای مازندران در حال حاضر ساری، سوادکوه، آمل و بابل و محمودآباد بیشترین خسارت تأسیسات شبکه را دیده‌اند.
 
برق منطقه محمودآباد پس از گذشت ۲۰ ساعت از اعلام رسیدگی توزیع برق غرب استان هنوز قطع است.
 
سخنگوی توزیع برق غرب استان مازندران به ایسنا گفت: قرار بود روز چهارشنبه سوم آذرماه ساعت ۲ عصر مشکل قطعی برق حل شود، ولی هنوز پس از گذشت ۲۰ ساعت مردم قسمت‌هایی از شهر و روستای محمودآباد برق ندارند.
 
سخنگوی توزیع برق غرب استان درباره علت وصل نشدن برق قسمت‌هایی از شهر و روستای محمودآباد، بیان کرد: به دلیل بارش برف و ازدحام آن برروی شبکه‌ها متأسفانه برق مناطقی از محمودآباد هنوز وصل نشده است.
 
محمدرضا مهدی پور افزود: روز گذشته مشغول راه اندازی شبکه توزیع برق بودیم و پس از کمی استراحت هم چنان مشغول هستیم، ولی بارش برف برروی سیم برق سبب قطع شدن برق می‌شود.
 
وی با بیان اینکه اداره برق محمودآباد هم برق ندارد، اضافه کرد: در حال حاضر دو فیدل برق در محمودآباد مشکل دارند.
 
مهدی پور با اشاره به اینکه حجم بارش برف سبب نرسیدن لودر و امکانات به مناطق برف زده شد، گفت: در شرایط بحران زده قرار داریم و نمی‌توانیم ادعا کنیم که مشکلات به زودی حل می‌شود.
 
وی بیان کرد: در حال حاضر ۴ اکیپ مشغول امدادرسانی به مناطق بحرانی هستند و در تلاش برای وصل آب و سپس برق هستیم.
 
سخنگوی توزیع برق غرب استان مازندران با بیان اینکه برق مناطق شهری به دلیل نزدیکی به شبکه زودتر امکان وصل شدن آن وجود دارد، افزود: در نقاط خارج شهر به دلیل دوری مسافت با شبکه برق رسانی به سختی و با زمان بیشتری صورت می‌گیرد.
 
سخنگوی توزیع برق مازندران نیز در گفت وگو با ایسنا میزان خسارت به شهرهای ساری، سوادکوه، بابل و آمل را بیشتر از مناطق دیگر عنوان کرد.
 
محمدرضا تیمورنژاد با بیان اینکه شهرهای سوادکوه، ساری، بابل و آمل بیشترین خسارت طی بحران برف دارند، گفت: میزان خسارت شهرستان آمل بیشتر از سایر مناطق است.
 
تیمورنژاد با اشاره به اینکه دیشب تمام خطوط برق داشتند، ولی به دلیل بارش دوباره برف مشکل قطعی پیش آمد، افزود: شدت بارش برف سبب خسارت به تأسیسات شهرستان آمل و قطعی برق شد.
 
وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ اکیپ از داخل و خارج استان در شهرستان آمل پراکنده شدند تا به مشکلات شبکه‌های توزیع برق رسیدگی کنند، اضافه کرد: در صورت ادامه نیافتن برف، امکان حل مشکلات قطعی تا پایان امشب و برق دارشدن تمامی نقاط آمل وجود دارد.
 
سخنگوی توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه در حال حاضر در شهر امامزاده عبدالله آمل شدت برف بیش از یک متر و ۱۰ سانت است، گفت: مدیرعامل توزیع برق، فرماندار و مسئولان شهرستان و امام جمعه به سمت امامزاده عبدالله در حرکت هستند.
 
وی افزود: ۱۵ اکیپ هم از شهر تهران در حال حرکت به سمت آمل برای رسیدگی به مشکلات تأسیسات شبکه برق هستند.
 
 ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار