رئیس اداره بهزیستی مهران با اشاره به پایان فعالیت ستاد گمشدگان این نهاد در پایانه مرزی مهران گفت: ایام منتهی به اربعین امسال در مجموع گزارش گم شدن 230 زائر به این ستاد اعلام شد که به غیر از 2 مورد، همه این افراد شناسایی و به همراهان و خانواده هایشان تحویل شدند.
کد خبر: ۳۳۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 24 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ ستار ناصری روز پنجشنبه  اظهار کرد: 2 مورد از این گمشدگان به علت پیدا نکردن خانواده هایشان به مرکز سالمندان بهزیستی ایلام ارجاع شده و اکنون در این مرکز نگهداری می شوند.
 
وی با بیان اینکه زائران گمشده ای که گزارش آنها به این ستاد اعلام شد بین 12 تا 72 سال سن داشتند، افزود: در این مدت 250 مورد خدمات توانبخشی نیز به زائران معلول و سالمندان ارائه شد و 51 مورد اشیای گمشده زائران نیز تحویل این ستاد شده است.
 
ناصری یادآور شد: از مجموع اشیای گمشده زائران که به این ستاد تحویل داده شد 9 مورد به صاحبان شان بازگردانده شد و مابقی که شامل شناسنامه، گذرنامه، کیف، ساک هستند در اداره بهزیستی مهران نگهداری می شوند.
 
وی با اشاره به دایر شدن ستاد گمشدگان اربعین حسینی در مرز بین المللی مهران از 21 آبان تاکید کرد: در این ستاد کار ساماندهی و خدمات رسانی به زائران گمشده از سوی کارکنان بهزیستی و مددکاران انجام شد.
 
به گفته ناصری، همچنین در این مدت تیم توانبخشی در پایانه مرزی مهران شامل فیزیوتراپ، کارشناس رابط ناشنوایان و روانشناس با هدف ارائه خدمات رایگان به زائران و جامعه هدف برپا شده است.
 
 در ایام منتهی به اربعین امسال بیش از یک میلیون زائر از طریق مرز مهران راهی عتبات عالیات شدند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار