مسئول سیاسی سازمان بسیج مستضعفین
مسئول سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در یادواره شهدای روستای سوسراء از توابع شهرستان آزادشهر گفت : نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزتمند و باثلابت می درخشد این به برکت خون پاک شهیدانمان است.
کد خبر: ۳۳۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲ 23 November 2016
 مسئول سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در یادواره شهدای روستای سوسراء از توابع شهرستان آزادشهر گفت : نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزتمند و باثلابت می درخشد این به برکت خون پاک شهیدانمان است.

رییس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان آزادشهر از برگزاری یادواره شهدای روستای سوسراء از توابع شهرستان آزادشهر خبر داد.

در این یادواره رمضان افراز رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان آزادشهرورامیان، دکتر نصرمسئول سیاسی سازمان بسیج مستضعفین،شفاهی فرماندارشهرستان، سرهنگ علیخانی فرمانده سپاه شهرستان ، پرسنل بنیاد ، خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و مردم ولایتمدار و شهید پرور روستای سوسراءحضور داشتند.

سخنران یادواره دکتر نصرمسئول سیاسی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به قیام تاریخی نهضت عاشورا گفت:انقلاب تاریخی ملت ایران به رهبری حضرت امام(ره) برگرفته از قیام خونین امام حسین(ع) است.وی بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی را متاثر از انقلاب اسلامی ایران دانست .

وی با بیان اینکه امروزانقلاب اسلامی از مرزها عبور کرده و همچنان روز به روزدر حال گسترش است و آنرا دشمنان به خوبی حس کرده اندگفت : شهدای عزیز ما با بصیرت بودند و دشمن را خوب شناختند و تاآخرین قطره خون خود دراین راه ایستادگی کردند.

مسئول سیاسی سازمان بسیج مستضعفین از شهدای انقلاب اسلامی بعنوان میراث گرانبها برای این نظام یاد کرد و افزود: امروز اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزتمندو باثلابت در جهان می درخشد به برکت خون پاک شهیدانمان می باشد.

وی ولایت مداری و ولایت پذیری ملت ایران را ازدیگر عوامل شکست دشمنان ملت ایران ذکر کردو اظهار داشت : تازمانیکه این مهم در جامعه ماحاکم باشددشمنان خوار وذلیل خواهند بود.

از دیگر برنامه های این یادواره تقدیر از حضور همه عزیزان شرکت کننده در یادواره ، مداحی مداح اهل بیت (ع) برادر بهرام شالقونی و قرائت فاتحه بشمار می آید.

لازم بذکر است این یادواره به همت بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان آزادشهر و رامیان و ستادیادواره شهدای روستای سوسراء برگزار گردید است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار