در آستانه برگزاری دومین همایش منطقه ای سرمایه گذاری در مشگین شهر مرحله دوم مجتمع تفریحی ، خدماتی و آبدرمانی وله زیر در این شهرستان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۳۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵ 10 May 2015
فرماندار مشگین شهر روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: فاز دوم این مجموعه شامل استخر سرپوشیده و کمپینگ اقامتی که برای اجرای این مرحله 30 میلیارد ریال هزینه شده است.

ابراهیم امامی افزود: مجتمع آبدرمانی وله زیر در هشت کیلومتری جنوب مشگین شهر واقع شده و تاکنون برای احداث آن بیش از یکصد میلیارد ریال احداث شده است.

وی اظهار کرد: این مجتمع شامل سه استخر مجزای آبدرمانی، سوئیت های اقامتی و دیگر امکانات رفاهی است و آب گرم مورد نیاز آن از طریق چشمه های آبگرم معدنی ایلاندو تامین می شود.

او اظهار کرد: جمعه 25 اردیبهشت ماه با حضور تعدادی از مسوولان ارشد کشوری همزمان با افتتاح پل معلق دومین همایش سرمایه گذاری نیز در شهرستان مشگین شهر برگزار خواهد شد.

شهرستان مشگین شهر با ۱۷۰ هزار نفر جمعیت در شمال غربی اردبیل دارای آثار تاریخی متعدد از جمله قلعه قهقهه ، کاروانسرای قانلی بولاغ ، مقبره سیدسلیمان فخرآباد ، کهنه قلعه ، چند حمام قدیمی و آب های گرم معدنی شابیل و قینرجه است.

ده ها اثر باستانی و نیز سایت تاریخی شهر یئری با ده ها پیکره سنگی با حدود هشت هزار سال قدمت در این شهرستان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار