معاون فرماندار سرپل ذهاب از در دست اقدام بودن 55 طرح عمرانی مختلف از ابتدای امسال تاکنون در مناطق روستایی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۳۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵ 22 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،عزیزمراد کرمی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح هادی در روستای بزمیرآباد دهستان پشت تنگ ذهاب، اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرا و تکمیل طرح های عمرانی در دست اقدام در روستاهای سرپل ذهاب را بالغ بر 17 میلیارد و 700 میلیون ریال ذکر کرد و گفت: این اعتبار از محل اعتبارات دهیاری های روستاهای شهرستان تامین شده است.
وی این طرح ها را شامل اجرای طرح هادی، اصلاح شبکه معابر و احداث کانال و جوی آب اعلام کرد و اظهار داشت: تلاش می شود تا پایان سال جاری، 15 طرح به همت دهیارها به بهره برداری برسد.
معاون فرماندار سرپل ذهاب هدف از اجرای طرح های عمرانی در دست اقدام را ایجاد زیرساخت های توسعه و رفاه حال بیشتر روستانشینان ذکر کرد و افزود: هم اکنون طرح هادی در هفت روستای این شهرستان در حال اجراست.
کرمی ادامه داد: در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم شهرستان سرپل ذهاب، بخشداران مرکزی با همکاری اداره کل امور روستایی از محل اعتبارات دهیاری های تابعه، اقدام به اجرای طرح هادی در روستاها کرده اند.
وی گفت: همسو با اجرای طرح هادی در روستای بزمیرآباد دهستان پشت تنگ ذهاب، آسفالت 11 هزار متر مربع از کوچه و خیابان های این روستا در دست اقدام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار