امام جمعه تربت جام:
امام جمعه تربت جام گفت: آیین پیاده روی اربعین حسینی یک حرکت ضد استکباری است که برای حکام آل سعود ترسناک تر از حج بدون شعار استکبار ستیزی می باشد.
کد خبر: ۳۳۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 17 November 2016
حجت الاسلام دکتر جواد طاهری در گفتگو با تابناك رضوي، ضمن تسلیت اربعین حسینی و با بیان این که در اجتماع حج تمتع کسی اجازه شعار ضد استکباری ندارد افزود: امروز حکام آل سعود از حضور 25 میلیونی زئران امام حسین(ع) با محتوی ضد استکباری در اربعین وحشتی مضاعف دارند.

وی تصریح کرد: عربستان خود را مدافع اهل سنت می داند ولی از انتشار رساله مراجع عالیقدر شیعه از جمله رهبر معظم انقلاب و آیت الله مکارم شیرازی که فتوا داده اند توهین به مقدسات اهل سنت حرام است جلوگیری می کند.
وی ادامه داد: سعودی ها در اقدام تأمل برانگیز رساله سید صادق شیرازی که توهین به اهل سنت را مباح می داند و در مقابل هفته وحدت، هفته برائت را برگزار می کند آزادانه منتشر می شود این رفتار سعودی ها دشمنی  با اهل سنت و جهان اسلام است.
امام جمعه تربت جام یادآور شد: سعودی های حامی داعش و شیعه انگلیسی نمی تواند حامی اسلام و جامعه اهل سنتی باشند که به اهل بیت(ع) عشق می ورزند و در آیین پیاده اربعین حسینی حضور فعال دارند.
وی با بیان اینکه قرآن نقطه مشترک تمام مذاهب اسلامی است گفت: دشمن با تخریب علمای اهل سنت که بر اساس قرآن و محبت به اهل بیت(ع)  به وحدت جوامع اسلامی اعتقاد راسخ دارند می خواهد فتنه ای عظیمی بر پا کنند.
طاهری  با اشاره به هدف گذاری دشمن در افتراق بین مسلمین ابراز داشت: استکبار جهانی با ترویج تفکر شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی قصد آشوب کشی جهان اسلام را دارد بطوری که فرماندهان آمریکایی از این که مسلمانان توسط داعش مسلمانان نما و افراطی در سوریه و عراق کشته می شوند خوشحال هستند.
وی در پایان با اشاره به انتخابات آمریکا و خاطره تلخ خانم کلینتون مبنی بر این که وقتی قصد داشتیم در کشوری اقدامی طبق خواسته ما صورت پذیرد، ایران قبل از ما به آنجا رفته بود تأکید کرد: امروز استکبار جهانی از اقدامات تأثیرگذار ایران اسلامی در سراسر جهان بشدت خشمگین است بنابراین فرقی بین سیاست های ترامپ وکلینتون نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار