رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران گفت: استان اردبیل میزبان 16 کشور آسیایی برای برگزاری مسابقات والیبال است.
کد خبر: ۳۳۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹ 17 November 2016

به گزارش تابناک اردبیل، محمدرضا داورزنی در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار کرد: اردیبهشت ماه سال آینده استان اردبیل خود را برای برگزاری این مسابقات آماده می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه اردبیل آمادگی برگزاری مسابقات جهانی را نیز دارد، افزود: استعداد و ظرفیتی که در این استان وجود دارد ما را مطمئن می‌کند که این استان می‌تواند در عرصه جهانی نیز وارد عمل شود.

رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران گفت: استان اردبیل میزبان 16 کشور آسیایی برای برگزاری مسابقات والیبال است.

داورزنی زبان ورزش را زبان مشترک تمام ملت‌ها و کشورها اعلام کرد و گفت: 220 کشور عضو فدارسیون جهانی والیبال هستند که در این میان 6 کشور آسیایی در آن حضور دارند که ایران نیز جزو آنهاست.

وی ادامه داد: ما با این ظرفیت‌ها می‌توانیم قابلیت ایران را به جهان معرفی کنیم و دید منفی که در جهان برای ایران وجود دارد را خنثی کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه والیبال یک رشته خانوادگی است، یادآور شد: این رشته در دنیا علاقمندان بسیاری دارد و ما تنها با این روش می‌توانیم توانایی والیبال ایران را به جهانیان اثبات کنیم.

داورزنی تصریح کرد: ورزش کشور ما تریبونی بزرگ برای نمایش توانمندی ایران است و ما می‌توانیم خودباوری خود را به جهان عرضه کنیم.

وی گفت: زمانی بسیار باور نمی‌کردند که ایران بتواند با قدرت‌های بزرگ آمریکا و روسیه در رشته والیبال برابری کند اما ما در این رشته حرف‌های بسیاری برای گفتن داریم.

رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: بر اساس خودباوری که در دانشگاه جنگ جوانان ما آموختند می‌توانیم عزت ایران را به جهان ثابت کنیم.

داورزنی از آمادگی ایران برای برگزاری لیگ‌های جهانی خبر داد و گفت: علیرغم تمام فشارها، تهدیدها و تحریم‌ها ما توانستیم به هدف‌گذاری‌های خود در رشته والیبال دست یابیم و در رده‌های سنی بزرگسالان، نوجوانان و جوانان در رده‌های آسیایی خوش درخشیدیم.

وی عنوان کرد: استراتژیکی دراز مدت و هدف ما پیش گرفتن از کشورهای جهان بود که با شکست آمریکا در این رشته توانستیم تمام یاوه‌گویی‌ها که پشت سر ایران بود را از بین ببریم.

رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: زبان مشترک ما همه ورزش است که ما توانستیم علیرغم تبلیغات گسترده کشورهای غربی علیه ایران این باور را در ذهن آنها بشکنیم و شرایط خطرناکی را که آنها برای ایران برنامه‌ریزی کرده بودند از بین ببریم.

داورزنی قابلیت‌های ایران را در والیبال بیان کرد و گفت: ما هم اکنون به جایی رسیده‌ایم که بسیاری از کشورها حتی به دنبال این هستند تا بازی‌های تدارکاتی خود را در ایران انجام دهند چرا که ایران یکی از امن‌ترین مناطق و کشورها برای برگزاری مسابقات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار