: از مهمترین اولویت‌های این شهرستان راه‎های ارتباطی و خروج از بن‌بست بوده که با تلاش و پیگیری مسؤولان و نماینده مردم توانستیم کلنگ اجرایی آن را در سال گذشته برای احداث پل ارتباطی و امسال برای زیرسازی و آسفالت مسیر تراب لنده انجام دهیم.
کد خبر: ۳۲۹۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳ 16 November 2016
فرماندار سابق لنده در مراسم تودیع خود گفت: ساماندهی راه‌های ارتباطی و آب کشاورزی مهم‌ترین اولویت فرمانداری لنده در چند سال گذشته بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان لنده با حضور معاون سیاسی امنیتی و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری، امام جمعه، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم و مسؤولان شهرستان لنده برگزار شد.

در این مراسم که با تأخیر نیم ساعته برگزار شد، دارا کریمی‌نژاد به عنوان سرپرست فرمانداری لنده معرفی و از خدمات محمد مرادی فرماندار سابق لنده تجلیل شد.

محمد مرادی در این مراسم با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید در طی سه سال گذشته گفت: همراهی و همگامی مردم و مسؤولان و اصحاب رسانه عاملی در جهت رشد و توسعه این شهرستان نوپا بوده است.

فرماندار شهرستان لنده ضمن تقدیر از همراهی اصحاب رسانه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: پیگیری مطالبات و مشکلات مردم و ارائه خدمات جامع از مهمترین اهدافی بود که طی 34 ماه تصدی فرمانداری شهرستان لنده دنبال کرده‌ام.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از نظرات طیف‌های مختلف سیاسی و فرهنگی و همچنین تلاش در جهت خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه از برنامه‌هایی بوده که با جدیت در دستور خود قرار داده و آن را اجرایی کردم.

مرادی یادآور شد: در طی این چند سال سعی کرده‌ام با اولویت‌بندی مشکلات به دنبال گره‌گشایی و گوشزد کردن آنها به مسؤولان باشم.

وی افزود: از مهمترین اولویت‌های این شهرستان راه‎های ارتباطی و خروج از بن‌بست بوده که با تلاش و پیگیری مسؤولان و نماینده مردم توانستیم کلنگ اجرایی آن را در سال گذشته برای احداث پل ارتباطی و امسال برای زیرسازی و آسفالت مسیر تراب لنده انجام دهیم.

فرماندار شهرستان لنده ادامه داد: ما دنبال ملی کردن این راه ارتباطی و تخصیص کد 125 برای جاده ارتباطی لنده تراب و لنده خوزستان بودیم که امیدواریم در اسرع وقت محقق شود.

مرادی به موضوع کشاورزی شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: بیش از هزار هکتار از اراضی دیم شهرستان در چند سال اخیر آبی شده است.

وی افزود: توسعه باغات و مزارع کشاورزی و ساماندهی نحوه آبیاری آنها از جمله برنامه‌هایی بوده که با تلاش مسؤولان جهاد کشاورزی اجرایی شد.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده در ادامه با اشاره به موضوع آب شرب شهرستان و اجرای طرح هادی روستاها گفت: طرح هادی و گازرسانی به 7 روستای شهرستان تا مرحله زیرسازی اجرایی شده که اگر می‌خواستیم با اعتبار دهیاری‌ها انجام دهیم بیش از 10 سال به طول می‌انجامید.

مرادی تصریح کرد: با هماهنگی که با مدیرعامل شرکت گاز استان داشته‌ایم طرح گازرسانی به دهستان آل طیب، وحدت و شیتاب در دستور کار قرار گرفته است.

وی در خصوص نوسانات برق گفت: جداسازی برق شهرستان از شهر سوق و افزایش ترانس‌ها در سطح شهر و همچنین ایستگاه تقویت برق به همراه گرمسیری شدن این منطقه اقداماتی بود که در جهت تقویت برق شهرستان و رفع نوسانات برق صورت پذیرفت.

مرادی به کسب رتبه‌های علمی و آموزشی در شهرستان اشاره کرد و افزود: کسب رتبه‌های علمی، فرهنگی و آموزشی از جمله دستاوردهای تلاش دوستان در حوزه‌های علمی و پرورشی بوده است.

وی به تحولات استقلال شبکه بهداشت و درمان شهرستان اشاره کرد و گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده دستگاه دیالیز و اکو آماده تحویل به شهرستان بوده و در سنوات گذشته نیز دستگاه سونوگرافی و رادیولوژی با تلاش مردم و مسؤولان در جهت ارائه خدمات به مردم آورده شد.

فرماندار شهرستان لنده در رابطه با حوزه خدمات شهری افزود: ایجاد فضای سبز بالغ بر 3 هکتار در مدت زمان کمتر از 10 ماه و ایجاد چشم‌اندازهای زیبا در میادین جلوه خاصی به شهر لنده داده است.

مرادی با اشاره به تلاش در جهت برقراری امنیت در شهرستان اذعان داشت: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سایه امنیت و آرامش و بدون تنش و ناهنجاری از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در این شهرستان بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار