دوازدهمین نمایشگاه بزرگ با حضور 405 ناشر از سراسر کشور، از 24 آبان ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های کرمانشاه، افتتاح و آغاز بکار نمود.
کد خبر: ۳۲۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳ 15 November 2016


به گزارش خبرنگارتابناک ازکرمانشاه، ابراهیم رحیمی زنگنه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در مراسم افتتاح  نمایشگاه بزرگ کتاب گفت:طی فراخوانی که قبلا برای ثبت نام و شرکت در نمایشگاه کتاب شدتعداد608 ناشراز سراسری کشور ثبت نام کردند که به دلیل محدودیت مکان تنها توانستیم از 405 ناشر را در 240 غرفه در نمایشگاه دعوت کنیم.

وی اظهار کرد: در این دوره نمایشگاه 41 هزار عنوان کتاب در بخش های مختلف عرضه شده و ناشران آخرین انتشارات خود را به نمایش می‌گذارند
و می توان از این نمایشگاه بعنوان بزرگترین رویداد فرهنگی در استان نیز نام برد.

رحیمی افزود: پارسال در نمایشگاه 700 میلیون تومان بن و 2میلیارد کتاب بفروش رسید که رقم چشمگیری محسوب می‌شود.و در این دوره با تخفیف 30 درصدی کتاب عرضه خواهدشد.


گفتنی است این  مراسم با
حضور نماینده ولایت فقیه و امام جمعه استان ،نماینده خبرگان رهبری،مشاور امور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد و جمعی از مردم و مسولین افتتاح شد ، این نمایشگاه از 24 تا 29 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه برپاست و علاقمندان می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر و 15 تا 20 شب از نمایشگاه بازدید بعمل اورند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار