حجت الاسلام علی اصغر فضیلت خبر داد:
دبیر نهمین جشنواره پویانمایی رضوی از پذیرش و داوری فیلم کوتاه حرفه ای و نیمه حرفه ای انیمیشن در نهمین جشنواره پویانمایی رضوی خبر داد.
کد خبر: ۳۲۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹ 14 November 2016
 دبیر نهمین جشنواره پویانمایی رضوی از پذیرش و داوری فیلم کوتاه حرفه ای و نیمه حرفه ای انیمیشن در نهمین جشنواره پویانمایی رضوی خبر داد.

 حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، افزود: پیش از این تمام آثار در سطح حرفه ای داوری شده و بر همین اساس بسیاری از تولیدات انیمیشن که در سطح حرفه ای نبودند از دور رقابت ها خارج می شد در حالی که با پذیرش آثار در دو قالب حرفه ای و نیمه حرفه ای به تولیدات افراد تازه کار و علاقمند هم توجه می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان هدف از این اقدام را تقویت تولید کنندگان و شناسایی استعدادها دانست و گفت: در نهمین جشنواره پویانمایی رضوی به آثار برتر در بخش نیمه حرفه ای نیز هدایایی داده می شود.

به گفته وی، زمان فیلم کوتاه حرفه ای حداکثر 45دقیقه و مدت فیلم کوتاه نیمه حرفه ای 15دقیقه می باشد.

حجت الاسلام فضیلت ادامه داد: متقاضیان می بایست فیلم ها را در قالب 2 نسخه DVD به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند که یک نسخه با فرمت AVI یا MP2ویا MP4ونسخه دیگر قابل پخش در دستگاه DVD   خانگی با فرمت vob و از طریق سایت golestan.shamstoos.ir و  portal.shamstoos.irنسبت به ثبت نام و تکمیل فرم شرکت در جشنواره  اقدام کنند.

دبیرنهمین جشنواره پویانمایی رضوی در خاتمه به بخش جنبی جشنواره اشاره کرد و گفت: در این بخش به تولید آثاری پرداخته می شود که محتوا و مضمون آثار حول محور کرامت انسانی با الهام از آموزه های رضوی، اهل بیت (ع) و قرآن کریم باشد.

گفتنی است جشنواره پویانمایی رضوی به مناسبت میلاد فرخنده امام علی بن موسی الرضا(ع) و خواهر بزرگوارشان حضرت معصومه(س) و بزرگداشت حضرت شاهچراغ(ع)، از یکم تا یازدهم ذی‌القعده موسوم به «دهه کرامت» برگزار می‌شود.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار