گزارش تابناک تبریز از جلسه‌ی شورای کلانشهر تبریز:
جلسه شورای کلانشهر تبریز امروز یکشنبه 23آبان درغیاب آقایان نورمحمد زاده وشهین باهر در محل ساختمان شهرداری تبریز برگزار گردید.
کد خبر: ۳۲۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 13 November 2016
به گزارش خبرنگار تابناک تبریز از ساختمان شهرداری تبریز،دبیری رئیس شورای شهر در ابتدای این جلسه با اشاره به شروع هفته‌ی دیابت و عوارض زیاد این بیماری اظهار داشت، باکاهش وزن میتوان از بیماری دیابت پیشگیری کرد و در این زمینه مجموعه سلامت شهرداری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اقداماتی قابل توجهی انجام داده است.

کتاب یکی از ارزشمندتربن هدایای آسمانی
 
دبیری بابیان این که کتاب یک هدیه ارزشمند اسمانی است وباید در زمینه فرهنگ سازی کتاب خوانی برنامه های نتیجه بخشی انجام گردد.

رئیس شورای تبریز با اشاره به سالیاد و علامه علامه طالقانی وعلامه جعفری فخر آذربایجان گفت،ایشان ازافتخارات آذربایجان هستند وسالگرد رحلتشان را تسلیت می گوییم.
 
وی همچنین یه سالگرد شهادت ستارخان دلاور آذربایجان اشاره کرد و افزود که ستارخان یک فردانقلابی است و باید به عنوان یک الگو برای افراد انقلابی مطرح باشد.
 
حاجی زاده:تاخیر در آماده سازی ورزشگاه یادگار امام باعث ریزش هواداران می شود
 
سخنران اول ناطق پیش از دستور مهندس حاجی زاده شهادت خزایی خبرنگارانی صداسیما درسوریه تسلیت گفت و افزود، شهر تبریز در آستانه رسیدن به عنوان پایتخت کتاب ایران است و در زمینه تحقق این موضوع باید تلاش قابل توجهی انجام شود.

حاجی زاده اذعان داشت، در مصوبه یکسان سازی قراردادها حرکت مثبتی انجام شده است ولی ارتقای امنیت شغلی افراد دراین مصوبه محقق نشده است.

کاشی کاری،ورزشگاه یادگارامام!
 
عضو شورا اسلامی با اظهارتاسف نسبت به شرایط چمن ورزشگاه یادگار امام اظهارداشت،چه کسی مسئول این همه اتلاف زمان ودوباره کاری است،هفته ی دهم لیگ برتر می‌گذرد درحالی که تراکتور سازی حتی یک بازی در این ورزشگاه انجام نداده است واین باعث ریزش تماشاگران می شود.

وی ادامه داد،شرایط کاشت چمن به سبک کاشی کاری در اندازه 40در40 است واین چمن برای سال آینده قابل استفاده نیست.

چارت جدید سازمانی بزرگترین اقدام ضد فرهنگی شواری چهارم
 
وی ابراز داشت،چارت جدید مغایربا ارمان های اساسی انقلاب است ووزیر کشور نیز موضوع فرهنگ باارزش دانسته وباید فرهنگ رایکی ازالویتهای شوراقرار داده شود نه این که حذف شود.
 
احیای دریاچه ارومیه شعار انتخاباتی ریس جمهور تدبیر!
 
این عضو شورا با اظهار تاسف از وضعیت بحرانی دریاچه ارومیه خاطرنشان کرد،دریاچه ارومیه یک موجود زنده است ومتاسفانه احیای دریاچه ارومیه به علت کمبود بودجه متوقف شده است درحالی که یکی از شعار های انتخاباتی رئیس جمهور تدبیر بوده است.

 فخر آذر:مطبوعات رکن چهارم توسعه است
 
سخنران دوم پیش ازدستور فخرآذر بابیان این که مصوبه یکسان سازی قراردادها ی شهرداری دارای ابهامات زیادی است وامید براین است که دراجرا این ابهامات برطرف شود.

فخر آذر با اشاره به این که مطبوعات به عنوان رکن چهارم توسعه است اذعان داشت،باید شورای شهر از مطبوعات حمایت کند تا مطبوعات نیز با استقلال فکری موضوعات را انعکاس دهند.

این عضو شورا ابراز داشت،مناطق اناخاتون، کرکج، خلجان و کجوار  منطقه الحاقی به تبریز هستند و این مناطق به این خاطر واردمحدوده ی شهرداری شده اند که از حاشیه خارج شوند نه این که درحقشان اجحاف شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار