کد خبر: ۳۲۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 11 November 2016
تابناک - تیم فوتبال سپیدورد رشت به پرداخت جریمه نقدی و یک جلسه از همراهی تماشاگران در دیدار خانگی به صورت تعلیقی محکوم شد.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص دیدارهای برگزار شده رقابت های لیگ دسته اول کشور جام آزادگان ، آرای خود را صادر کرد .
 
رادنی دیدار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس و طبق رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ، در دیدار تیم های سپیدرود رشت و نفت مسجد سلیمان که روز هشتم آبان 95 برگزار شده بود ، سهراب بختیاری زاده، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل رفتار غیرمسئولانه و اعتراض به تصمیم داور که منجر به اخراج او شد، مورد توبیخ کتبی کمیته انضباطی قرار گرفت.
 
وی اظهار کرد: طبق این رای ، همچنین در جریان این دیدار ، تماشاگران تیم سپیدرود رشت به داور و تیم مقابل فحاشی کرده و اشعه لیزر استفاده کردند و این در حالی است که فحاشی تماشاگران تیم سپیدرود رشت برای چندمین بار است که تکرار می شود.
دیدار ادامه داد: در این رای آمده است که براین اساس این تیم در یک مسابقه خانگی از حضور تماشاگران محروم و به پرداخت جریمه نقدی 100 میلیون ریال محکوم می شود.
وی بیان کرد: محرومیت تعیین شده از تاریخ صدور رای تا آخر فصل جاری با تعلیق مواجه شده و در صورت تکرار تخلف در مسابقات بعدی ، علاوه بر تنبیه مقرر ، محرومیت معلق به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.
مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: همچنین در رای صادره از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ، در دیدار تیم های راه آهن تهران و سپیدرود رشت که روز دوم آبان 95 در ورزشگاه صبا برگزار شده بود ، تیم سپیدرود رشت به دلیل فحاشی تماشاگران این تیم به بازیکن تیم مقابل ، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت تا پایان هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، با کسب 25 امتیاز در مکان نخست جدول قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار