لاریجانی در دیدار با مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم؛
آسیب‌های اجتماعی جزء موضوعاتی است که می‌تواند برای کشور مشکلاتی ایجاد کند و متأسفانه در مورد آسیب‌های اجتماعی قم کارهای کمی انجام‌شده است. احیا و ساخت بافت‌های فرسوده با توجه به زلزله‌خیز بودن ایران و قم باید جزء اولویت‌ها قرار گیرد.
کد خبر: ۳۲۶۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 10 November 2016
به گزارش تابناک قم، علی لاریجانی که به استان قم سفر کرده صبح امروز با متقیان مدیرکل پدافند غیر عامل استان قم دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: توجه به مسائل پدافند غیرعاملی بسیار مهم است و با توجه به کلان این موضوع باید اولویت بندی هایی برای انجام کار صورت گیرد.

وی افزود: توجه به مسئله امنیت سایبری یکی از اولویت ها است که باید به آن توجه ویژه شود و شورای عالی مجازی نیز در این رابطه مصوباتی داشته که باید لحاظ شود.

لاریجانی تصریح کرد: باید به موضوعاتی مانند آسیب های اجتماعی و همچنین نوسازی بافت فرسوده در شهرها توجه ویژه شود.

وی ادامه داد: احیا و ساخت بافت‌های فرسوده با توجه به زلزله‌خیز بودن ایران و قم باید جزء اولویت‌ها قرار گیرد و باآنکه دولت تسهیلاتی در این زمینه در نظر گرفته ولی باید نسبت به بافت‌های فرسوده دارای حساسیت بیشتری باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی مشکلات آسیب‌های اجتماعی را مدنظر قرار داد و گفت: آسیب‌های اجتماعی جزء موضوعاتی است که می‌تواند برای کشور مشکلاتی ایجاد کند و متأسفانه در مورد آسیب‌های اجتماعی قم کارهای کمی انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه جنس برخی از آسیب‌های اجتماعی قم اختصاصی است، خاطرنشان کرد: موضوع مهاجرت در قم با خیلی از شهرها متفاوت است چراکه شاید در آن شهرها مهاجرت شهر به شهر باشد ولی در اینجا مهاجرت از استان و حتی کشورهای دیگر است و به همین شکل اقتضائات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خاص خود را می‌طلبد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار متقیان مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم گزارشی از عملکرد و برنامه های این اداره کل به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار