دبیر کمیسیون ماده 5 وزارت ورزش و جوانان گفت: در هفته تربیت بدنی باشگاه‌های فعال در حوزه ورزش قهرمانی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۳۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ 08 May 2015
حمید افراطی در نخستین همایش باشگاه‌های ورزشی خصوصی مشهد در سالن صبا اظهار کرد: نرم‌افزار جامعی برای اهدای صدور مجوز به باشگاه‌داران تهیه و به ثبت رسیده است که آنها می‌توانند بدون حضور در اداره‌ها با استفاده از این نرم‌افزار، پیگیری‌های اداری خود را در بخش صدور مجوز باشگاه ورزشی انجام دهند.

وی از نامگذاری روز باشگاه در هفته تربیت بدنی یاد کرد و گفت: در این روز از باشگاه‌های فعال در حوزه ورزش قهرمانی تقدیر می‌شود.

در ادامه این مراسم، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی از فعالیت هزار و 500 باشگاه فعال در خراسان رضوی خبر داد و تاکید کرد: از این تعداد 800 باشگاه ویژه آقایان، 250 باشگاه ویژه بانوان و مابقی به صورت مشترک فعال است.

کوروش صبوریان افزود: پرورش اندام، آمادگی جسمانی، شنا، فوتبال، رزمی و ایروبیک از مهم‌ترین و فعال‌ترین ورزش‌های انجام شده در خراسان رضوی محسوب می‌شوند.

وی استفاده از مربیان کارآمد در حوزه ورزش خراسان رضوی و توجه ویژه آنها به رعایت نکات بهداشت باشگاه‌ها در کنار عوامل مهم در باشگاه‌داری را از دیگر ویژگی‌های ورزش خراسان رضوی عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار