رئیس هئیت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان بافق از برگزاری مسابقات موتورکراس قهرمانی ایران با حضور بیش از 200 ورزشکار از سراسرکشور در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۳۲۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 03 November 2016

به گزارش تابناک یزدسیدعلی نوروز زاده  اظهار داشت: این مسابقات همزمان با افتتاح بزرگترین پیست موتورسواری، جمعه هفته جاری با شرکت 200 ورزشکار کشوری در مجموعه تفرجگاهی آبشار این شهر برگزار می‌شود.

رئیس هئیت موتورسواری و اتومبیلرانی بافق با بیان اینکه مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور در پنج کلاس برگزار می‌شود، یادآور شد: در این مسابقات تمام رده‌های سنی از کودکان تا میانسالان و پیشکسوتان شرکت دارند.

وی افزود: این مسابقات در هر رده سنی سه برنده دارد و نفرات اول تا سوم هر گروه علاوه بر دریافت جوایز به تیم ملی موتورسواری نیز راه پیدا خواهند کرد.

شهردار بافق ادامه داد: پیست موتورسواری و اتومبیلرانی بافق در جوار مجموعه تفرجگاهی آبشار این شهر با بیش از 80 هکتار یکی از بزرگترین پیست‌های کشور است که ظرفیت و قابلیت برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی را دارد.

نوروز زاده با بیان اینکه در تلاشیم تا این مسابقات از یک شبکه سراسری سیما پخش شود، بیان کرد: برگزاری مسابقات موتورکراس قهرمانی دربافق نقش مهمی در برندسازی این شهر و معرفی جاذبه‌های توریستی شهرستان و جذب بیشتر گردشگران دارد.

وی همچنین به برگزاری جشنواره نوروزی و تابستانی و سمپوزیوم ساخت مجسمه‌های شنی در بافق اشاره کرد و افزود: بیش از 100 هزار نفر از سراسر کشور از این جشنواره‌ها و سمپوزیوم ملی دیدن کردند.

رئیس هئیت موتورسواری و اتومبیلرانی بافق ادامه داد: بازدیدکنندگان جشنواره هر یک معرف پتانسیل‌های گردشگری این شهرستان بودند و امروز نام بافق به خاطر داشتن تیم‌های ورزشی در لیگ برتر، آثار بکر تاریخی و طبیعی، میزبانی مسابقات فرهنگی و ورزشی و برگزاری جشنواره‌های مختلف و نخستین سمپوزیوم ملی ساخت مجسمه‌های شنی استان یزد، در کشور پرآوازه شده است.شهرستان بافق دارای 36 هئیت ورزشی است که 18 هیئت فعال و بقیه نیمه فعال هستند.

شهربافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلومتری جنوب‌شرقی مرکز استان یزد قرار دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار