استاندار خوزستان؛
اید به این موضوع توجه نمود که این تیم یک تیم خوزستانی است که در فصل قبل قهرمان لیگ برتر بوده است و این ویژگی ها می طلبد که با عزمی ملی در جهت رفع مشکلات موجود اقدام شود
کد خبر: ۳۲۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱ 03 November 2016


به گزارش تابناک خوزستان، استاندار خوزستان در گفتگو با خبرنگار تابناک در خصوص مشکلات موجود تیم استقلال خوزستان گفت: هیچکس در استان به اندازه من در جریان روند مشکلات تیم استقلال خوزستان نیست. در یک مقطع با فشاری که از سمت من اعمال گردید یک و نیم میلیارد تومان از محل اعتبارات استانداری به تیم در جهت رفع مشکلات مالی تیم تزریق گردید. اما لازم به ذکر است که این تیم بیش از این مبالغ نیاز به کمک دارد که بدین منظور باید راهبردی اتخاذ گردد تا مشکلات تیم استقلال خوزستان ساختاری حل شود.

شریعتی در ادامه افزود: مشکلاتی که برای شرکت گروه ملی پیش آمده است سبب گردیده که تیم فوتبال استقلال خوزستان با مشکلاتی مواجه شود. باید به این موضوع توجه نمود که این تیم یک تیم خوزستانی است که در فصل قبل قهرمان لیگ برتر بوده است و این ویژگی ها می طلبد که با عزمی ملی در جهت رفع مشکلات موجود اقدام شود. امیدواریم با کمک هایی که به تیم می شود دوباره استقلال خوزستان بر مدار خود بایستد و مطابق با شایستگی هایش عرض اندام کند. با توجه به اینکه در حال حاضر موقعیت تیم در جدول لیگ برتر بد نیست اما مطابق با شایستگی های تیم نیست که اگر این تیم با مشکلات فعلی دست و پنجه نرم نمی کرد شرایط خیلی بهتری داشت.

وی تصریح کرد: من برآن آمدم تا مشکلات فی مابین شرکت فولاد خوزستان و گروه ملی حل شود و در حال حاضر شرکت فولاد خوزستان مواد اولیه مورد نیاز گروه ملی را در اختیار این شرکت قرار می دهد و گروه ملی تقریبا با ظرفیت کامل مشغول به کار است. با ادامه این روند سود حاصل از درآمدهای گروه ملی به اندازه ای خواهد بود که می توانیم این شرکت را ملزم به حمایت تیم استقلال خوزستان نماییم.

استاندار خوزستان اذعان کرد: با صحبت هایی که با مدیرعامل شرکت گروه ملی داشتیم وی اعلام آمادگی کامل در جهت حمایت مالی از استقلال خوزستان را ابراز داشت. طبق صحبت های انجام شده بنا بر این بوده است که شرکت شفق اکسین این محصولات را به فروش برساند و سود حاصل از آن صرف رفع مشکلات مالی تیم شود.

شریعتی اظهار کرد: قرار بر این است که به زودی جلسه ویژه ای با حضور مدیران باشگاه استقلال خوزستان مدیرام گروه ملی و مدیرکل ورزش وجونان خوزستان تشکیل شود تا هر چه سریعتر مشکلات تیم مرتفع شود. در گذشته هزینه ای برا تیم نفت مسجد سلیمان به صورت موقت در نظر گرفته شده بود که ما از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خواستیم تا این بودجه را برگرداند تا بتوانیم آن را به تیم استقلال خوزستان تزریق کنیم.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار