مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: باید تا حد امکان درصد ورود تور‌های گردشگری را به استان افزایش دهیم تا به دنبال وقوع این امر شاهد سود‌آوری بخش گردشگری در استان باشیم.
کد خبر: ۳۲۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹ 07 May 2015
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان رونق تور‌های گردشگری را در سودآوری موثر دانست و گفت: برای رونق تور‌های همدان‌گردی باید تبلیغات موثری صورت گیرد تا شاهد افزایش گردشگری در استان باشیم.

به گزارش فارس ، ریحان سروش‌مقدم در کارگروه تخصصی گردشگری استان، اظهار کرد: جلسات کارگروه امسال به منظور بررسی سیاست‌های حوزه گردشگری و به ویژه برنامه‌های گردشگری پنج سال آینده استان، برنامه‌های دستگاه‌های مرتبط با حوزه گردشگری، طرح جامع گردشگری و شناسایی محور‌های گردشگری مهم در استان تشکیل خواهد شد. 

وی با بیان اینکه امسال در سطح شهرستان‌ها نیز جلساتی برگزار خواهد شد، گفت: امیدواریم با ارائه برنامه‌ها و نظرات برای مشکلات احتمالی قابل پیش‌بینی نتایج منطقی و مفیدی برای این بخش اساسی و حیاتی حاصل شود.

مدیرکل میراث فرهنگی همدان بیان داشت: سال گذشته نشستی با تورگردانان کشور به منظور گنجاندن تور همدان‌گردی در لیست برنامه‌ها برگزار شد و دفاتر و تورگردانان در این زمینه اعلام آمادگی کردند.

 وی خاطرنشان کرد: برای رونق تور‌های همدان‌گردی باید تبلیغات موثر صورت گیرد تا شاهد افزایش گردشگری در استان و استقبال گردشگران و مسافران از این تور‌ها باشیم.

 سروش‌مقدم افزود: باید تا حد امکان درصد ورود تور‌های گردشگری را به استان افزایش دهیم تا به دنبال وقوع این امر شاهد سود‌آوری بخش گردشگری در استان باشیم.

 وی با بیان اینکه صنعت گردشگری موتور محرکه استان است، تصریح کرد: گردشگر باید برای استان آورده داشته باشد و راهکار مهم و اساسی در این خصوص بحث تبلیغات موثر است.

مدیرکل میراث فرهنگی همدان نقش رسانه‌ها را در تبلیغات موثر دانست و گفت: همدان با وجود جاذبه‌های متنوع گردشگری تاریخی، فرهنگی و صنایع دستی از بخش روستایی، شهری، ورزشی و دیگر موارد برای جذب گردشگر، باید تبلیغات گسترده‌ای به ویژه در رسانه‌ها داشته باشد. 

وی تاکید کرد: با وجود ذائقه‌های متفاوت باید برنامه‌ها تا پنج سال آینده جامع و علمی باشد که در صنعت گردشگری و جذب سرمایه‌گذار و افزایش درآمد موفق باشیم. سروش‌مقدم یادآور شد: هدف از تقبل هزینه‌ برای تبلیغات استان در بخش‌های مختلف انجام تبلیغات موثر و جذب گردشگر به منظور افزایش درآمدهاست.

 وی خاطرنشان کرد: محور‌های همدان ـ لالجین ـ علیصدر و محور‌های همدان ـ گنجنامه ـ تویسرکان از محور‌های پرجاذبه و گردشگری استان هستند که برای ساماندهی این دو محور به تهران پیشنهاداتی شده است.

 در این جلسه بر تبلیغات غیر مستقیم در شبکه‌های پرمخاطب و انجام تبلیغات متناسب با فصل گردشگری برای افزایش اثربخشی تبلیغات تاکید شد.       
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار