مانور پدافند غیرعامل در دبیرستان طباطبایی لنده و با حضور برخی دستگاه های این شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۳۲۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ 30 October 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،سیف اله محمدی نسب رئیس آموزش و پرورش لنده در ابتدای مانور در جمع دانش آموزان و مسولین ضمن یاداوری این نکته که پدافند غیره عامل ماهیتی پیشگیرانه و بازدارنده دارد گفت: پدافند غیرعامل به تمامی اقدامات غیر مسلحانه که موجب افزایش بازدارندگی و کاهش آسیب پذیری ،استمرار فعالیتهای ضروری ،کیفیت بخشی پایدار ملی،و تسهیل مدیریت در شرایط بحرانی در زمان تهدیدات طبیعی و غیر طبیعی چه به صورت درونی و چه بیرونی است ،گفته می شود.
این رزمایش با حضور دستگاه‌های خدماتی اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی و با رمز یا علی بن ابی طالب(ع) با صدای آژیر خطر به صورت نمادین در دبیرستان علامه طباطبایی آغاز و دانش آموزان نیز با توجه به تمامی نکات ایمنی خود را به مکانی امن رساندند.

در این رزمایش شیوه های مقابله با بحران ، طریقه پناه گیری در زمان بحران و زلزله، شیوه های صحیح انتقال مصدوم، طریقه اطفای حریق و آموزش خونسردی به دانش آموزان آموزش داده شد.
این رزمایش با همکاری حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده، اداره آموزش و پرورش شهرستان، هلال احمر و آتش نشانی و مرکز اورژانس 115 شهرستان لنده در دبیرستان علامه طباطبایی این شهر برگزارشد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار