در مجمع انتخاباتی هیأت اسکی استان اردبیل علی خرم‌دوست با کسب 13 رأی از 15 رأی مأخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت اسکی استان اردبیل معرفی شد.
کد خبر: ۳۱۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲ 29 October 2016

به گزارش تابناک اردبیل، پیش از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت اسکی استان اردبیل که با تاخیر بیش از یک ساعته در سالن اجتماعات رضازاده اردبیل برگزار شد دو کاندیدا علی خرم‌دوست و فرزاد عبدی برای عهده‌داری مسؤولیت ریاست هیأت اسکی استان اردبیل برنامه‌های خود را ارائه کردند که در نهایت اعضای مجمع که رئیس فدراسیون اسکی نیز حضور پیدا کرده بود با 13 رای به علی خرم‌دوست اعتماد کرده و چهار سال مسؤولیت هیأت اسکی استان اردبیل را به او سپردند.

رئیس هیأت اسکی استان اردبیل با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی را در بخش‌های شناسایی استعدادها، توانمندسازی مدارس اسکی و برگزاری رویدادهای داخلی، ملی و بین‌المللی را به عنوان اولویت در دستور کار قرار داده است، گفت: تلاش خواهیم کرد تا در دوره مسؤولیت بتوانیم کارنامه قابل قبولی را در رشته اسکی از خود به یادگار بگذاریم.

علی خرم‌دوست با بیان اینکه استان اردبیل ظرفیت خوبی را هم در اسکی روی چمن و هم اسکی روی برف دارد، ادامه داد: ما در دو منطقه متفاوت در فندقلوی نمین برای اسکی روی چمن و در دامنه‌های سبلان به ویژه آلوارس توان خوبی برای ایجاد پیست بین‌المللی اسکی را نظیر آلوارس را داریم که قطعاً از سرمایه‌گذاران در این حوزه نیز حمایت خواهیم کرد.

وی بیان کرد: تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا در اسکی به عنوان قطب توانمند کشور معرفی شویم که در این زمینه نسبت به شناسایی استعدادهای برتر در رشته اسکی اقدامات لازم و برنامه‌ریزی‌های جدی را انجام خواهیم داد تا بتوانیم یک شرایط و بستر متفاوتی را در توان‌افزایی این حوزه شاهد و ناظر باشیم.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار