رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین:
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین از برگزاری جلسه پایش مشکلات و مسائل مربوط به صادرات دو گروه کالایی شامل کاشی و سرامیک و شیشه در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸ 27 October 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علی پرزحمت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جلسه ای با عنوان کمیته پایش گروه کالایی کاشی و سرامیک و شیشه  با محوریت بررسی مشکلات مربوط به صادرات این دو گروه کالایی با حضور صاحبان صنایع و نمایندگان دستگاههای اجرایی استان برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این نشست را  رفع موانع و مشکلات مربوط به صادرات کالا و خدمات در استان اعلام کرد و افزود: با توجه به هدف گذاری ۸۰۰میلیون دلاری صادرات استان در سال ۱۳۹۵ این کمیته تحقق اهداف صادراتی استان را دنبال می کند.

وی  اضافه کرد: در این نشستها با طرح موانع و مشکلات پیش روی تولیدکنندگان و صادرکنندگان  ضمن بررسی مسایل، راهکارها و پیشنهادات  مرتبط با موصوع صادرات کالاهای غیر نفتی از طرف مسئولان مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: تشکیل میز کشوری گروه کالایی شیشه و کاشی و سرامیک در استان یکی از مصوبات این جلسه بود که با توجه به تمرکز صنایع کاشی و سرامیک و شیشه در این استان، رفع مشکلات صادراتی استان را در پی خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار