به دلیل ناتوانی مدیران در رفع مشکلات
استاندار اردبیل به دلیل ناتوانی دستگاههای مسئول در مهار مشکلات ناشی از برف دو روز گذشته رسماً از مردم عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۳۱۸۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 27 October 2016

به گزارش تابناک اردبیل، عذرخواهی در ادبیات سیاسی ایران واژه‌ای تقریباً غریب است و کمتر پیش می‌آید سیاستمداری حتی در رده های پایین در کشور بابت انجام عملی و یا قصور در انجام وظیفه از مردم عذرخواهی کند.

در چنین شرایطی و حداقل با هدف کمک به فرهنگ‌سازی در این باب، اگر سیاست‌مداری یا در یک دایره وسیع‌تر مدیری بابت موضوعی عذرخواهی کند نه تنها نباید از کنار آن به سادگی گذشت بلکه باید با برجسته‌سازی آن دیگر مدیران را هم ترغیب کرد که با شهامت خطاهای خود را بپذیرند و با پوزش‌خواهی از مردم و طلب توفیق از باری به جبران مافات بپردازند.

مجید خدابخش استاندار اردبیل اگر چه در این مدت 3 سال تصدی عالی ترین پست اجرایی استان بابت تحقق نیافتن شعارها و وعده های خود در رونق کسب و کار استان از طریق جذب سرمایه گذاری و کمک به بنگاههای تولیدی و تعطیلی اغلب واحدهای تولیدی حاضر به پذیرش ضعف های خود و مدیران زیرمجموعه اش نشده است اما او سرانجام در بازدید نیمه شب  خود از عملیات نیروهای شهرداری و شرکت توزیع برق برای رفع مشکلات بوجود آمده از بارش برف که منجر به قطعی برق مناطقی از شهر به مدت دو روز پیاپی شده است، از شهروندان اردبیلی بابت این مشکلات عذرخواهی کرد.

این عذرخواهی استاندار اردبیل به دلیل ضعف عملکرد مدیریت برق شهرستان اردبیل در رفع خاموشی 48 ساعته و برقراری ارتباط مجدد برق خانگی  بسیاری از مردم در محلات شهر و ناتوانی برخی دستگاههای مسئول بوده است.

پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل با درج عذرخواهی استاندار اردبیل در خروجی صفحه خود اعلام کرده است که در این بازدید شبانه، مجید خدابخش را فرماندار ، شهردار، مدیرکل مدیریت بحران و مدیرعامل توزیع برق اردبیل همراهی می کردند.

استاندار اردبیل همچنین گفت که با تلاش بعمل آمده برق اغلب مناطق شهر وصل شده و با ملحق شدن نیروهای اعزامی از تبریز با بالابر و اره های برقی تا روز پنجشنه تقریبا مشکل قطع برق شهروندان رفع خواهد شد.

وی بیان کرد: ریزش برف سنگین و شکسته شدن شاخ و برگ درختان موجب ایجاد اختلال هایی در شبکه توزیع برق شهر اردبیل شده اما عمده مشکلات در مرحله  حل نهایی است.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
اینکه آقای استاندار به ظاهر شخص مبادی اخلاق هستند حرفی نیست
و اینکه وعده های غیر عملی هم دادند به مانند دولت مردان کشور ی گذشته با ز هم حرفی نیست
ولی آقای استاندار دیرهنگام عذر خواهی کردند.
ایشان به جای شعار دادن به این روز فکر می کردند و مدیران توانمند را در راس سازمانها به کار می گماردند.
آقای استاندار به این نکته توجه فرمایند

اشتباه پزشک زیر خاک دفن میشود
اشتباه مهندس روی خاک سقوط میکند
اشتباه مدیران فرصتها را از جامعه و انسانهای آن جامعه می گیرد ، منابع هدر می روند و جامعه به دور تسلسلی که راهی به توسعه ندارد ؛ می ماند.

آقای استاندار اردبیل شاهد بارش برفهای سنگینتر از این هم در سالهای گذشته بوده ولی چنین افتضاحی کمتر بوده...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
شایسته است جناب علیزاده مدیریت برق استان اردبیل پاسخ شهروندان را در اسرع وقت بدهد
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
من جای آقای استاندار بودم به خاطر این ضعف مدیریت استعفا میدادم نه عذر خواهی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
آقا خدا روزیت را جای دیگه حواله کنه!

این آقایون برای چند روز بیشتر مدیر ماندن به هر دری می زنند ، حالا به همین راحتی استعفا بدن!!!؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
خدایا ببین به چه روزی افتادیم. زمانی تو اینجور مواقع به سایر استانها کمک می کردیم الان به چه فلاکتی افتادیم که خودمون درخواست کمک میفرستیم. خدایا هیچ کریم و جوانمردی رو به خاک ذلت نینداز.
اماني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
جناب آقاي وثوقي فرد بخشدار محترم بخش فيروز از زحمات جنابعالي و همدردي شما با روستاييان خسارت ديده طي بارش برف اخير كه كشاورزان عزيز خسارت زيادي متحمل شده اند بازديدي كه در اين مدت انجام داده ايد تشكر و قدر داني ميكردد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
بیاد زلزله سال 75 اردبیل که در وسط زمستان رخ داد وهمزمان ریزش برف بیش از یکمتری و گرکان گرسنه که به اجساد ومجروحان روستاهای تخریب شده حمله میکردند افتادم واینکه ستاد امدادرسانی مختلفی د ر ادارات تشکیل شده بود وعلیرغم ضعف شدید مدیرتی در استانداری , مدیران دستگاها ی اجرائی هرکدام در یک ستاد وکارکنان دستگاهها در حوزه کاری خودشان شبانه روز تلاش برای نجات زلزه زدگان میکردند افتادم وچه زود آن خرابیها به آبادیها تبدیل شد. آیا با این وضع مدیریتی اگر خدای ناکرده باردیگر حادثه ای شدید تر در این استان بیفتد تکلیف این مردم بیچاره چه خواهد بود؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار