مسئول سازمان بسیج ورزشکاران خراسان رضوی گفت: دوره بصیرت و منش پهلوانی بسیج خواهران به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۷۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 25 October 2016
به گزارش تابناك رضوي، علی حسین‌زاده اظهار داشت: در هفته تربیت بدنی با همکاری اداره کل تربیت بدنی استان و شهرداری مشهد نخستین یادواره 400 شهید استان خراسان رضوی را برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: در این مراسم علاوه بر مسئولان استانی داوود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور و کاظم یزدانی رئیس سازمان تربیت‌بدنی بسیج نیز حضور داشتند.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران خراسان‌رضوی بیان کرد: در روز اول آبان‌‌ماه با همکاری وزارت ورزش و اداره‌کل تربیت بدنی استان خراسان رضوی دوره‌ای سه روزه با موضوع بصیرت و منش پهلوانی، برای 200 مربی برادر در هتل نخل مشهد برگزار کردیم.

حسین‌زاده با بیان اینکه در روز دوم آبان ماه به همراه مسئولان تربیت‌بدنی شهرستان‌های استان و آقایان آذرنوش و یزدانی با نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار کردیم، گفت: دوره بصیرت و منش پهلوانی نیز برای مربیان خواهر کل کشور از فردا پنجم آبان ماه از ساعت 18 در هتل نخل مشهد شروع می‌شود.

وی اظهار داشت: تعداد بسیجیان ورزشکار در سال جاری به 15 هزار نفر رسیده و در حال افزایش است، 300 حلقه‌ صالحین در استان داریم که دوره توانمندسازی برای سرگروه‌‌های آن را تا پایان آبان‌ ماه برگزار خواهیم کرد.

منبع: تسنيم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار