مدیر کمیته امداد اردبیل:
مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل گفت: در سال گذشته بیش از ۳ میلیارد و ۲۳۶ میلیون ریال کمک هزینه آموزشی و تحصیلی به دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اردبیل پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۱۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰ 05 May 2015
به گزارش تسنیم، جلیل قدیمی در جلسه بررسی ارائه خدمات آموزشی و تحصیلی به مددجویان اردبیل اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 3 میلیارد و 236 میلیون ریال کمک هزینه آموزشی و تحصیلی به دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اردبیل پرداخت شده است.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل گفت: این میزان هزینه در راستای اقدامات حمایتی و کمک‌آموزشی چون برگزاری کارگاه‌های آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای،کلاس‌های تقویتی، اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی و تحصیلی، برگزاری اردوهای درون‌شهری و برون‌شهری و برخی خدمات بوده که در سال گذشته به دانشجویان و دانش‌آموزان ارائه شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در سطح شهرستان اردبیل 2 هزار و 95 نفر دانشجو و دانش‌آموز تحت پوشش این نهاد بوده که سالیانه خدمات مختلف آموزشی و تحصیلی برای این تعداد مددجو ارائه می‌شود تا زمینه تحصیل مطلوب و کیفی برای این دانش‌آموزان و دانشجویان با کمترین دغدغه و مشکل فراهم آید.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل بیان کرد:‌از این تعداد دانشجو و دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد شهرستان اردبیل یک هزار و 483 دانش‌آموز و 612 دانشجو بوده که از خدمات مختلف این نهاد بهره‌مند می‌شوند تا بتوانیم ارتقای سطح تحصیل این افراد را شاهد باشیم.

قدیمی کمک‌رسانی در راستای تحصیل فرزندان مددجویان را از جمله اهداف کمیته امداد دانست و افزود: برای رسیدن به این مهم و اهداف تعیین شده در راستای ارتقای سطح تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان سالانه برنامه‌های مختلف حمایتی برای این قشر برگزار می‌شود.

وی ارائه خدمات آموزشی و تحصیلی به دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد را در زمینه ارتقای سطح علمی و فرهنگ خانواده‌های و مددجویان موثر دانست و گفت: تلاش کمیته امداد بر افزایش و ارتقای سطح علمی مدجویان است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار