مدیرکل حمل و نقل اردبیل:
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: اجرای طرح آمارگیری مبدا و مقصد جاده‌ای در اردبیل از فردا به مدت ۵ روز آغاز می‌شود.
کد خبر: ۳۱۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹ 05 May 2015

به گزارش تسنیم، عبدالحسین علی‌اکبری در جلسه هماهنگی برگزاری طرح آمارگیری مبدا و مقصد جاده‌های استان اردبیل اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور اجرای طرح آمارگیری مبدا و مقصد جاده‌ای در جاده‌های استان اردبیل از فردا به مدت 5 روز آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح در 54 محور مواصلاتی استان اجرا می‌شود، افزود: این محورها شامل اردبیل ـ آستارا، خلخال ـ میانه، پارس‌آباد ـ اهر و مشگین‌شهر ـ اهر بوده تا در این زمینه بتوانیم آمار و اطلاعات لازم در حوزه تردد وسایل نقلیه را در این مسیرها جمع‌آوری کنیم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل با تشریح اهداف اجرای طرح آمارگیری مبدا و مقصد جاده‌ای بیان کرد: ساماندهی حمل و نقل جاده‌ای در محورهای مواصلاتی از اهداف اصلی اجرای این طرح بوده که تلاش می‌کنیم در این 4 محور این کار با برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

علی‌اکبری کاهش تصادفات را از دیگر اهداف اجرای طرح دانست و گفت: با ساماندهی تردد و حمل و نقل وسایل نقلیه میزان تصادفات  تلفات رانندگی نیز در محورها مواصلاتی کاهش یافته و زمینه‌ای فراهم می‌شود تا بتوانیم شاهد تردد ایمنی در این محورها باشیم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل با بیان اینکه اقتصادی کردن صنعت حمل و نقل و کاهش مصرف انرژی از جمله اهداف اجرای این طرح است، افزود: تلاش می‌کنیم تا در قالب اجرای این طرح عوامل موثر بر مدیریت حمل و نقل زمینی شناسایی شده و بکارگیری شود.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح مردم و رانندگان وسایل نقلیه ترددکننده از این مسیرها نقش و تاثیر بسزایی دارند که انتظار می‌رود همکاری لازم را با ماموران حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل انجام دهند تا بتوانیم به اهداف مورد نظر در این طرح دست یابیم.

علی‌اکبری ایمنی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی را از اهداف مهم اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان دانست و گفت: تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم به اهداف مورد نظر در این حوزه با همکاری و مشارکت مردم و رانندگان دست یابیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار