رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز اردبیل خبر داد:
رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: همزمان با روز ۳۱ اردیبهشت‌ماه امسال هفدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز اردبیل با مرکزیت استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶ 05 May 2015

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل تصریح کرد: تاکنون خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل یک هزار و 321 کلاس درس در قالب 321 مدرسه در سطح استان با اولویت مناطق محروم احداث کرده و برای تحصیل دانش‌آموزان در اختیار آموزش و پرورش قرار داده‌اند.

وی سال 93 را از سال‌های پربار ساخت مدرسه توسط خیران دانست و افزود: خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل در سال گذشته 54 کلاس درس در قالب 14 مدرسه احداث کرده‌اند و در کنار آن امسال نیز تلاش می کنیم با تکمیل 10 مدرسه خیرساز دیگر که ساخت آن آغاز شده در این زمینه گام‌های اساسی را برداریم.

قرآن‌نویس با قدردانی از خیران استان اردبیل برای اهتمام به ساخت مدرسه و رفع مشکلات فضاهای آموزشی در سطح استان بیان کرد: مرحوم حسنعلی علیپور در عمر پربرکت خود با ساخت 72 باب مدرسه به یاد شهدای کربلا نام نیکی از خود بر جای گذاشته که امروز خیران نام آشنای دیگری همچون مالک جعفرزاده ادامه‌دهنده این خیر نیک‌اندیش بوده که با تعهد ساخت 84 مدرسه به یاد اسرای کربلا در این زمینه گام برمی‌دارد.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل با بیان اینکه هر 25 روز یک خیر به جمع خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل افزوده می‌شود، گفت: خیران مدرسه‌ساز استان اردبیل حتی فراتر از دولت در ساخت مدرسه حرکت کرده و با احداث مدارس در مناطق مختلف استان در زمینه رفع مشکلات آموزشی گام‌های بلندی برداشته‌اند.

وی اظهار کرد: برای کاهش مشکلات ناشی از کمبود فضاهای آموزشی باید خیران پیشگام باشند چرا که دولت به تنهایی قادر به ساخت و توسعه فضاهای آموزشی نبوده و نمی‌تواند تمامی مشکلات حوزه آموزش و پرورش را برطرف کند و خیران در این زمینه بازوی توانمندی بخش دولتی محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/ ر

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار