کد خبر: ۳۱۳۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸ 18 October 2016


رئیس کمیته پشتیبانی بیست و پنجمین اجلاس سراسرس نماز استان البرز بر ترویج فرهنگ نماز تأکید کرد و آن را یک اقدام مهم فرهنگی دانست و گفت: گسترش امور دینی در جامعه امری مهم محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ عباداله کامکار عصر امروز در نشست تخصصی کمیته پشتیبانی اجلاس سراسری نماز در البرز اظهار داشت: تبیین فلسفه نماز یکی از مهمترین مسائلی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

وی ادامه داد: پیش از برگزاری این اجلاس بزرگ نشست‌های تخصصی با هدف تبیین اهداف و برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری هرچه باشکوه این مهم برگزار شده است.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز با بیان اینکه اجلاس سراسری نماز می‌تواند در توسعه اقدامات فرهنگی و امور دینی در جامعه نقش اساسی داشته باشد، افزود: در این راستا و برای برگزاری اجلاس سراسری نماز از تمام توان و ظرفیت‌ها استفاده می‌شود تا بتوانیم در برگزاری هر چه باشکوه این اجلاس اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه اجلاس نماز یکی از مهمترین نشست‌های سالانه کشور است،‌ افزود: در این راستا در این اجلاس استان البرز میزبان مسؤولان و اندیشمندان متعدد از سراسر جمهوری اسلامی ایران است.

کامکار بر استفاده از دستگاه‌های متخصص در زمینه اجلاس سراسری نماز تأکید کرد و گفت: در این راستا این دستگاه‌ها به صورت ویژه به کمیته‌های ویژه نماز وارد شده و فعالیت‌هایی را برای برگزاری هرچه باشکوه این اجلاس انجام می‌دهند.

وی در ادامه سخنان خود بر کمیته تبلیغات نیز اشاره کرد و بیان داشت: هماهنگی‌های لازم برای نصب تابلوهای تبلیغاتی، بازدید میدانی از محل اسکان و محل برگزاری اجلاس، ارائه گزارش روند اجرای برنامه‌ها به مردم از طریق رسانه‌ها و ... نیز توسط این کمیته انجام می‌شود.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز محور برنامه‌های اجلاس نماز را تبیین فلسفه نماز بر محور اقامه نماز عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار