کد خبر: ۳۱۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 16 October 2016


مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: ۳ پایگاه در نقاط پر تردد کرج با هدف آشنایی شهروندان با فعالیت‌های استاندارد ایجاد می‌شود.

فتانه شکرالهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: هدف اداره کل استاندارد استان البرز ترویج استاندارد سازی در استان است.

وی افزود: به مناسبت روز جهانی استاندارد هر ساله سازمان بین‌المللی استاندارد 14 اکتبر که مصادف با 22 مهر است را در سراسر دنیا جشن می‌گیرد.

مدیرکل استاندارد استان البرز با اشاره به اینکه فعالیت‌های ترویجی و اقدامات ویژه‌ای را در این هفته انجام می‌دهیم، ادامه داد: در این هفته فعالیتهای اداره‌کل استاندارد البرز با غبارروبی مزار شهدا آغاز می‌شود.

شکراللهی با توجه به اینکه در این هفته از برترین‌های استاندارد استان البرز تقدیر می‌شود، گفت: در این هفته مسابقات زیادی را در مدارس برگزار و بسته‌های ترویجی استانداردسازی را در مقاطع تحصیلی توزیع می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه ترویج استانداردسازی در کودکان و نوجوانان تاثیرگذارتر بوده و دارای اثرات مثبت بسیار زیادی است، عنوان کرد: کاری که امسال برای اولین بار انجام داده‌ایم ایجاد پایگاه‌های استاندارد در سطح کرج است.

مدیرکل استاندارد استان البرز ادامه داد: 3 پایگاه در نقاط پر تردد کرج با هدف آشنایی شهروندان با فعالیت‌های استاندارد و اهمیت آن ایجاد می‌شود.

شکراللهی با بیان اینکه این پایگاه‌ها در میدان‌های سپاه، کرج و شهدا مستقر می‌شوند، گفت: یکسری تبلیغات محیطی در 10 نقطه از استان با کمک شهرداری کرج انجام داده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار