شهردار قم گفت: گردشگران زیادی به شهر قم می آیند اما ماندگاری آنها در شهر بسیار کم است و با توسعه سالانه 350 هکتار فضای سبز قم و هم چنین تقویت زیرساخت های گردشگری و تفریحی سعی داریم ماندگاری زائر در شهر را افزایش دهیم.
کد خبر: ۳۱۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 15 October 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان نژاد در دیدار سرمایه گذران طرح های شهری قم با تاکید بر ضرورت افزایش ماندگاری زائر در شهر، تصریح کرد: در کنار تقویت زیرساخت های زیارتی، نیازمند توسعه امکانات تفریحی، اقامتی و گردشگری هستیم تا بستری برای ماندگاری بیشتر زائران در شهر قم فراهم شود.
 
وی با بیان این که یکی از اهداف اصلی گردشگری مذهبی قم و مشهد است، خاطرنشان کرد: باید تسهیلات مناسب برای زائران فراهم شده و از این ظرفیت بهره گیری شود.
 
شهردار قم در ادامه با تاکید بر نقش بخش خصوصی برای تامین و توسعه امکانات شهری و ارتقاء شاخص های خدمات گفت: مجموعه مدیریت شهری با تغییر رویکرد به دنبال جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح های شهری است و بسته های حمایتی لازم در این خصوص آماده شده تا بتوانیم پذیرای بخش خصوصی برای مشارکت در طرح های شهری باشیم.
 
وی با اشاره به راه اندازی طرح پارک آبی در قم، خاطرنشان کرد: طرح های باغ پرندگان، آکواریوم شهری و غیره نیز در مرحله طراحی و جذب سرمایه گذار است و امید داریم ظرف چند سال آینده شاهد توسعه کمی و کیفی خدمات تفریحی و گردشگری در این شهر باشیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار