اقتصاد مقاومتی را از خودمان شروع کنیم
با وجود بهره مندی این شرکت از بزرگترین باغات میوه خاورمیانه، حتی یک رقم از محصولات آن در میز پذیرایی مهمانان جایی نداشت!
کد خبر: ۳۱۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 11 October 2016

به گزارش تابناک اردبیل، یکشنبه هجدهم مهرماه جاری با حضور خلیل آقایی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی، شكور پورحسين نماينده مردم شهرستانهاي پارس آباد و بيله سوار، اقبال عباسي معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل، عديل سروي رئيس جهاد كشاورزي استان، حجت الاسلام سيد سعيد رشادي امام جمعه، اكبر صمدي فرماندار و جمعي ازمسئولان محلی و نیز خبرنگاران از بزرگترین ناوگان ماشین‌آلات زراعی و مکانیزه شرکت کشت و صنعت مغان رونمايي شد.
 
بی تردید این اقدام بزرگ و ستودنی مسئولان در نوسازی شرکت کشت و صنعت مغان چه بسا نویدبخش آینده ای درخشان و شکوفا در برنامه های آینده این شرکت در زمینه تولید و اشتغال و کمک به اقتصاد کشور و از جمله سیاست های اصولی اقتصاد مقاومتی خواهد بود.
آنچه در این مراسم از دید بسیاری مغفول ماند، پذیرایی از میهمانان شرکت کننده در مراسم با موز پاکستانی بود که با وجود بهره مندی این شرکت از بزرگترین باغات میوه خاورمیانه با تنوع تولید 60 نوع میوه، حتی یک رقم از محصول میوه شرکت کشت و صنعت مغان در میز پذیرایی جای نداشت!
 
قطعاً این توجیه از مسئولان این شرکت قابل پذیرش نیست که فصل محصول باغات میوه کشت و صنعت مغان گذشته و اکنون چیزی برای گذاشتن روی میز میهمانان نبوده است، چرا که از میان 60 رقم میوه، حداقل میوه هایی چون سیب و برخی میوه های پاییزی تازه به مرحله برداشت رسیده اند و کافی بود با کمی تدبیر و مدیریت، محصولات میوه این شرکت را به رخ کشید و برای آن افتخار کرد.
 
اروجعلی محمدی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان پیش از این گفته بود که مجموعه تحت مدیریتش از ارکان اقتصاد مقاومتی است.  
 
 
 
 
به گزارش تابناک اردبیل، در معرفی مجتمع باغات میوه شرکت کشت و صنعت مغان در پایگاه اطلاع رسانی این شرکت آمده که این مجتمع به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی با بزرگترین باغات مدرن  و مکانیزه میوه در خاورمیانه است که در حال حاضر 60 نوع میوه از قبیل هلو،شلیل،سیب و ... در آن به صورت تجاری بهره برداری می شود.
 
این تصاویر محصولات میوه کشت و صنعت مغان عیناً برگرفته از سایت این شرکت است. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار