کد خبر: ۳۰۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴ 09 October 2016
به گزارش تابناک یزد،نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت ساماندهی اتباع خارجی در استان، گفت: ساماندهی اتباع خارجی استان باید بر مبنای برنامه نظام‌مند و سازمان یافته صورت گیرد.
 "سيد ابوالفضل موسوي" در جريان بازدید و نشست هم‌انديشي بررسي وضعيت اقامت اتباع خارجي در استان كه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و مدير كل امور اتباع و مهاجرين خارجي استانداري يزد برگزار شد، با تاكيد بر اهميت ساماندهي اتباع خارجي، بررسي و كنترل اثرات اين موضوع در استان، بیان کرد: شناخت وضعيت فعلي استان نسبت به اثرات حضور و كميت اتباع خارجي، يكي از ضروري‌ترين عناصر برنامه‌ريزي براي تدوين برنامه‌هاي سازمان يافته در اين مسئله است.

وي گفت: برنامه نظام‌مند و نگاه كشوري با در نظر گرفتن شرايط شهرهاي هم جوار استان يزد در تدوين سند آمايش و انجام اقدامات اثرگذار براي ساماندهي اتباع خارجي اهميت فراواني دارد.

موسوي در پايان سخنان خود بر لزوم هماهنگي هر چه بيشتر ملي و استاني در رسيدن به راه حل هاي مناسب  براي نظام دهي اتباع خارجی نيز تاكيد كرد و افزود: تصميم‌گيري و برنامه ‌يزي براي وضعيت اتباع خارجي در استان با تدوين سند آمايش اثربخشي بهتري به همراه خواهد داشت.

"رضا زارع زاده" مديركل امور اتباع و مهاجرين خارجي استانداري يزد نیز در این جلسه با ارائه گزارشي  از وضعيت اتباع خارجي در استان، گفت: براي ساماندهي و كنترل وضعيت اتباع خارجي در دولت تدبیر و امید در استان برنامه ها و اقداماتي از جمله ايجاد مهمان شهرها، تقويت زيرساخت هاي آموزشي و بهداشتي در اين زمينه اجرايي شده و مواردي نيز در حال پيگيري است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار