به همت هیئت بسکتبال اردبیل
در گرامیداشت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر به همت هیئت بسکتبال اردبیل مسابقه بسکتبال پدر و پسرها در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ 04 May 2015


به گزارش فارس، در این مسابقه جالب و دیدنی که در ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار شد، پسران بستکبالیست با همراهی پدرشان در این مسابقه هیجان‌انگیز شرکت کرده و به تعدادی که توپ داخل حلقه کردند از داوران امتیاز گرفتند.

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان اردبیل در مورد این رویداد ورزشی اظهار کرد: با توجه به محبوبیت رشته بسکتبال در بین جوانان و نوجوانان و تلاش برای همگانی کردن آن سعی کردیم تا این مسابقه را برگزار کنیم تا انگیزه‌ای باشد که ورزشکاران بسکتبالیست ما بتوانند با رغبت و علاقمندی بیشتر در میدان مسابقات حضور پیدا کنند.

کوروش اصلانی افزود: از بین این استعدادها ما عطا افشار را به عنوان بسکتبالیست اردبیلی که حاضر در تیم ملی است با شعور و اشتیاق خاص در این رقابت‌ها شاهد هستیم و تلاش بر  این است تا با جذابیت خاص بتوانیم این رویدادها را برگزار کنیم.

وی ضعف جذب اسپانسر را در رشته بستکبال یادآور شد و گفت: ما در این زمینه پیشقدم شدیم و از نهادها و سازمان‌ها و کارخانجات مختلف خواسته‌ایم تا بسکتبال را در مسیر توسعه و تقویت خود کمک کند.

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان اردبیل وجود مشکلات مالی را مانع از توسعه رشته بستکبال اعلام کرد و یادآور شد: ما به راحتی می‌توانیم یک تیم قوی در باشگاه‌های کشور در سطح مسابقات لیگ برتر بستکبال داشته باشیم که در حال حاضر شش بازیکن این استان در تیم‌های لیگ برتر حضور دارند.

اصلانی قول داد تا نسبت به فعال کردن تیم‌های پیشکسوتان و برگزاری رویدادهای مختلف در این زمینه به همراه راه‌اندازی خانه بسکتبال تلاش کرده و هم‌راستا با سایر استان‌ها خانه بستکبال در این استان نیز راه‌اندازی شود.

رئیس هیئت بسکتبال شهرستان اردبیل بیان کرد: ما در کنار برگزاری دوره‌های آموزشی مربیان و داوران برای ارتقای درجه آنها سعی ‌مان بر این است تا از باشگاه‌ها و تیم‌های مختلف ورزشی نیز در حد وسع و توان حمایت کنیم.

دبیر هیئت بستکبان اردبیل نیز در سخنانی گفت: ما با برگزاری مسابقات پدر و پسر سعی کردیم تا در توسعه و تقویت و همگانی کردن رشته بستکبال تلاش جدی را انجام دهیم.

رسول جوان امانی افزود: این رویداد در چهار رده سنی میکروبسکتبال، مینی بستکبال، نونهالان و نوجوانان برگزار می‌شود که 60 نفر پدر و پسر در این مسابقات حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: ما سعی کردیم تا اولین برنامه خود را در سال جدید با برگزاری این رویداد آغاز کنیم تا در طول سال بتوانیم با برگزاری مسابقات مختلف زمینه حضور بیشتر مخاطبان را فراهم کنیم.

دبیر هیئت بستکبان اردبیل فعالیت چهار باشگاه بسکتبال را در استان اردبیل یادآور شد و گفت: قطعا با جذب اسپانسر و حمایت‌های مالی به هیئت بستکبال تلاشمان بر این است تا این رویداد در مناسبت‌های مختلف و سال‌های آینده با گستردگی خاص به انجام برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار