تعدادی از انجمن های فعال اولیا و مربیان که در اجرای هرچه بهتر طرح سرویس مدارس با سازمان تاکسیرانی همکاری صمیمانه و تعامل مؤثری داشته اند مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۳۰۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ 09 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: از ارديبهشت ماه امسال تاکنون جلسات مختلفی به‌ منظور نقد و بررسی مشکلات سرویس مدارس در سال گذشته و برنامه ریزی برای اجرای هرچه بهتر این طرح در سال تحصیلی جاری برگزار شده و تمام هم و غم ما این بوده که امسال سرویس مدارس در خور شأن شهروندان و به مراتب بهتر از سالهای قبل اجرا شود.


سجاد سلیمانی افزود: با توجه به نگرانی‌های خانواده‌ها در بحث سرویس مدارس لازم بود در این زمینه هماهنگی لازم به عمل آید تا آنان نیز با خاطری آسوده به همراه دانش‌آموزان سال تحصیلی جدید را آغاز کنند و در این رابطه همه ارگانهای ذیربط با سازمان تاکسیرانی به خوبی همکاری کردند و انجمنهای اولیا و مربیان نیز یک رکن اصلی کار بودند.


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با اشاره به برگزاری جلسات مستمر با روسای شرکت‌های حمل و نقل مشارکت کننده در اجرای سرویس مدارس، اضافه کرد: قبل از آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، کلاسهای آموزشی توجیهی برای رانندگان این طرح با حضور کارشناسان راهور و آموزش و پرورش در بحث فرهنگی داخل خودروها نیز برگزار شد.

وی تصریح کرد: سرویس مدرسه کلاس دوم بچه هاست و باید آرامش و سلامت دانش آوزان حفظ شود.

سلیمانی همچنین از تقویت نظارت بر سرویس مدارس خبر داد و تأکید کرد: از ابتدای مهر ماه نظارت جدی بر سرویس مدارس و خودروهایی که مسئولیت جابجایی دانش آموزان را بر عهده دارند آغاز شده و این نظارت تا پایان سال تحصیلی اعمال خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار