کد خبر: ۳۰۸۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 08 October 2016

 

یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال در واکنش به حوادث مربوط به تخریب سنگ قبور برخی بازیکنان قدیمی این باشگاه گفت: توهین به پیشکسوتان و اسطوره‌های مردم پذیرفتنی نیست.

 

جعفر مختاری‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: متأسفانه در روزهای اخیر اخبار ناگواری مبنی بر تخریب سنگ مزار افرادی همچون مرحوم ناصر حجازی، مرحوم غلامحسین مظلومی و مرحوم بیوک جدی‌کار در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده است.

 

وی افزود: این اقدام از سوی هر کسی که صورت گرفته باشد، پذیرفتنی نیست،‌ چرا که مردم تحمل نمی‌کنند به پیشکسوتان و اسطوره‌های آنها و آنهم پس از مرگشان توهین شود.

 

عضو تیم فوتبال ستارگان استان البرز تصریح کرد: به طور قطع این اتفاقات پذیرفتنی نیست و تصور هم نمی‌کنیم که فردی که دوست‌دار واقعی فوتبال و هوادار واقعی تیم‌های رقیب استقلال باشد، تن به چنین کاری بدهد.

 

مختاری‌فر با ذکر خاطراتی از دوران فوتبال خود گفت: من افتخار دارم که با برخی از این بزرگان فوتبال بازی کرده و یا استاد و پیشکسوت من بوده‌اند و هرگز به یاد ندارم که آنها به بازیکنان، مربیان و حتی هواداران پرسپولیس توهین و بی‌احترامی کرده باشند.

 

وی بیان داشت: در این شرایط باید بزرگان تیم فوتبال پرسپولیس وارد میدان شده و در قبال اینگونه بی‌احترامی‌ها سکوت نکنند و انتظار داریم افرادی چون علی‌ پروین که سابقه دوستی، رفاقت و رقابت با این بزرگان استقلال را داشته است، ‌در این ارتباط واکنش قاطع از خود نشان دهد.

 

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و استقلال تهران با اشاره به حضور بازیکنان، پیشکسوتان و هواداران باشگاه استقلال در مراسم ترحیم برخی افرادی چون مرحوم هادی نوروزی افزود: در مکتب استقلال توهین به تیم حریف جایی ندارد و انتظار داریم که بزرگان رقیب نیز امروز سکوت نکنند.

 

مختاری‌فر با انتقاد از غفلت و بی‌توجهی برخی رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی و افزایش آگاهی جامعه نیز گفت: وقتی بی‌دلیل رفاقت‌ میان بازیکنان و مربیان استقلال و پرسپولیس نادیده گرفته می‌شود و تنها به رقابت‌ها و بداخلاقی‌ها و حاشیه‌ها می‌پردازیم، باید انتظار این حوادث تلخ را هم داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار