فرماندار تهران با اشاره به جذب صد درصدی اعتبارات عمرانی شهر تهران در سال 93 از احتمال افزایش 10 درصدی بودجه عمرانی شهر تهران برای سال 94 خبر داد.
کد خبر: ۳۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ 04 May 2015
عیسی فرهادی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: بودجه شهر تهران هنوز به دلیل اینکه شورای برنامه‌ریزی استان جلسه‌ای نداشته مشخص نشده است، ولی با توجه به افزایش اعتبارات عمرانی احتمال افزایش بیش از10 درصد بودجه سال جاری نسبت به بودجه سال گذشته وجود دارد.

وی درباره اولویت‌های شهر تهران در سال 94 تاکید کرد: قطعا تحقق شعار سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" که توسط مقام معظم رهبری برای سال 94 نامگذاری شده است از اولویت‌های مهم فرمانداری تهران است. در این نامگذاری دو موضوع انرژی هسته‌ای و انتخابات پایان سال 94 به خوبی و با آینده‌نگری مدنظر رهبری معظم انقلاب قرار گرفته است.

فرماندار تهران ادامه داد: همزبانی و همدلی میان ملت و دولت هماهنگی بیشتر در خروجی مساله هسته‌ای را به دنبال خواهد داشت. در مورد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز باید همچون گذشته این انتخابات با مشارکت توده‌های مختلف مردم هرچه پرشکوه‌تر برگزار شود؛ فرمانداری تهران نیز در راستای تحقق شعار سال 94 به عنوان یکی از اولویت‌های کاری خود، برگزاری پرشکوه انتخابات سال 94 را در مسیر ایجاد همدلی و همزبانی مردم و دولت می‌داند و از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای برگزاری انتخابات پرشکوه استفاده می‌کند.

فرهادی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید تمام توان خود را برای برگزاری انتخابات سالم به کار می‌گیرد و تلاش می‌کند درخصوص مجریان انتخابات شبهه‌ای که باعث ایجاد ناامیدی و دلسردی شود، ایجاد نشود.

وی مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز را یکی دیگر از اولویت‌های فرمانداری تهران در سال 94 برشمرد و افزود: تاکید ویژه‌ای در موضوع مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در اطراف حریم شهر تهران داریم و کنترل و نظارت دقیقی انجام می‌شود.

فرماندار تهران درخصوص برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به صورت الکترونیک و آمادگی شهر تهران برای برگزاری چنین انتخاباتی گفت: برگزاری انتخابات‌ها در کشورمان از ثبت‌نام تا تشکیل پرونده 25 مرحله دارد که 24 مرحله به صورت مکانیزه انجام می‌شود و تنها اخذ رأی به صورت دستی انجام می‌شود قطعا در فرمانداری پیگیر هستیم تا بتوانیم با تأمین اعتبار و تایید شورای نگهبان این مرحله را نیزبه صورت الکترونیک برگزار کنیم.

فرهادی تاکید کرد: در صورت تأمین اعتبار40 میلیارد تومانی این آمادگی را داریم که در شهر تهران مرحله اخذ رأی مرحله بسیار مهمی است را به صورت مکانیزه انجام دهیم.

وی درباره مراحل اجرای پروژه مسکن اجتماعی شهر تهران نیز گفت: این پروژه در تهرانسر با توجه به اینکه قیمت بیشتری نسبت به مسکن مهر داشت و افراد با توانایی مالی بالاتری نسبت به متقاضیان مسکن مهر در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده‌اند، تا پایان سال 94 تکمیل و تحویل داده می‌شود. در شهر تهران پروژه مسکن مهر وجود ندارد و مشکلات و معضلاتی که در مورد تامین زیرساخت‌ها و امکانات این پروژه‌ها از جمله فضای آموزشی، رفاهی و بیمارستانی هست، برای شهر تهران نداریم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار