فیلم کوتاه «پانچ» از شیراز به کارگردانی احسان شادمانی در بازار فیلم سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور یافت.
کد خبر: ۳۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲ 03 May 2015

تابناک فارس به نقل از مهر:کارگردان این فیلم کوتاه تجربی ابراز کرد: چهل فیلم كوتاه حرفه‌ای از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران در بازار فیلم سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ارائه‌ شد که فیلم کوتاه و تجربی پانچ از تولیدات انجمن سینمای جوانان شیراز به این بازار راه یافت.

شادمانی گفت: انجمن سینمای جوانان ایران باهدف معرفی استعدادهای جوان سینمای ایران به میهمانان خارجی جشنواره به معرفی و ارائه این چهل فیلم كوتاه پرداخته است.

وی ادامه داد: بازار فیلم سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در محل سینما گالری پردیس ملت برگزارشد.

شادمانی که این محصول را برای انجمن سینمای جوانان ساخته، اشاره کرد: در سری جدید نمایش فیلم‌های کوتاه تجربی که شامل ۹ فیلم کوتاه است، فیلم تجربی پانچ در سینماهای گروه هنر و تجربه به نمایش در آمد.

این درحالیست که این فیلم پیشتر در اکران نوروزی سینماهای هنر و تجربه قرار داشت.

این فیلم، داستان مردی کشتی‌گیر را حکایت می‌کند که در ذهن خود در مبارزاتش با حریف صحبت می‌کند و پدر و مادرش را در رویا می بیند.

در تیتراژ این فیلم نام حسین سناپور نویسنده رمان‌های معروفی چون «ویرانی» و «نیمه غایب» به عنوان نویسنده فیلم‌نامه این فیلم کوتاه ۱۰ دقیقه‌ای آمدهاست. داستان این فیلم از قصه‌ای از سناپور با «گاردباز» اقتباس شده است.

پانچ تاکنون در جشنواره‌های مختلفی هم چون جشنواره فیلم کوتاه تهران شرکت کرده‌است.

فیلم کوتاه "پانچ" هفتمین فیلم کوتاه احسان شادمانی است که پیش از این در پنجمین جشنواره فیلم های ایرانی لندن، سی و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، نهمین جشنواره ملی فیلم اردیبهشت، یازدهمین جشن تصویر سال به نمایش درآمده است و در پنجمین جشنواره فیلم کوتاه شیراز تندیس بهترین فیلم تجربی، در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران و پنجاه و دومین جشنواره منطقه ای سینمای جوان نامزد بهترین اثر تجربه گرا بوده است.

عوامل فیلم عبارتند از فیلمنامه احسان شادمانی (بر اساس داستان کوتاه با گاردباز نوشته:حسین سناپور) تصویربردار: حمید دالوند، طراح صحنه:لیلا دوکوهکی، مدیرصدابرداری: ایمان قجری، موسیقی:کامیار بهبهانی و تدوین و کارگردانی: احسان شادمانی است.

بازیگران فیلم تجربی پانچ را بهنام کشاورز، محمود کلانتر زاده، فخری امامی، مریم شکری تشکیل می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار