شهردار ملارد مطرح کرد:
شهردار ملارد گفت:با تلاش شبانه روزی و حمایت همه جانبه شورای شهر، بخش قابل توجهی از معابر شهری ملارد در دوره چهارم فعالیت این مجموعه بهسازی شده است.
کد خبر: ۳۰۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲ 03 October 2016
علی اکبر خراسانی  اظهار داشت:یکی از ویژگی های برجسته شورای شهر چهارم شهر ملارد به اعتقاد جدی، به ثبات مدیریتی و انتصاب مدیران بومی در عرصه مدیریت شهری معطوف می شود.

شهردار ملارد گفت:تلاش ها و تمهیدات سازنده ای در سه مقطع کوتاه مدت،میان مدت و بلند مدت برای این شهر تعریف، طراحی و اجرایی شده که بدون حمایت شورای شهر این خطه قابل حصول نبود.

خراسانی گفت:از ابتدای آغاز فعالیت در کسوت شهردار ملارد تا سال 94،قریب به 78 هزار تن آسفالت ریزی و 29 هزار و 700 متر مربع پیاده سازی اجرایی شد که این موفقیت مرهون تلاش تمامی عوامل شهرداری و پشتیبانی اعضای شورای شهر است.

وی افزود:بخش قابل توجهی از اقدامات انجام شده، باید در یک تا دو دهه پیش عملیاتی می شد و در حال حاضر تلاش می کنیم با برنامه ریزی های مدون، بخشی از نیازهای موجود را مرتفع کنیم.

خراسانی عنوان کرد:طرح های عمرانی، رفاهی، خدماتی متعددی در دستور کار قرار گرفته که برخی از آن ها در گذشته و بخش دیگر نیز در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید که بدون تردید در تقویت سرانه ها نقش موثری ایفا خواهد کرد.

شهردار در خاتمه یادآور شد:البته یکی از ملاک های سنجش رشد و افزایش سرانه ها به میزان جمعیت و ضریب افزایش آن معطوف می شود که ارائه آمار دقیق و تحلیل و بررسی این موضوع،مستلزم طرح مطالعاتی خاصی است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار