رئیس تبلیغات اسلامی بدره ازاجرای جلسات خانگی قرآنی در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۳۰۴۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷ 29 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین امین کیانی اظهار کرد: برای گسترش فرهنگ دینی و تشویق و ترغیب بیشتر جوانان و نوجوانان در این جلسات از اساتید برتر حافظ و قاری قرآن در سطوح استانی و کشوری استفاده می شود.
 
وی هدف از اجرای این طرح را حضور مستقیم مربیان آموزش دیده در بین لایه های مختلف اجتماعی اعلام کرد که می توانند به خوبی مفاهیم بلند، معنوی و انسان ساز قرآن کریم را برای مخاطبان بخصوص نوجوانان و جوانان بازگو کنند.
 
کیانی با اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان در معرض شدید ترین و دامنه دار ترین حملات هدف دار فرهنگی دشمنان و اسلام ستیزان قرار دارند، افزود: یکی از بزرگترین وظایف نهادهای فرهنگی تبیین و تفسیر مفاهیم قرآنی و مانوس کردن خانواده ها با این کتاب گرانقدر و بی همتا است.
 
وی تاکید کرد: این معجزه الهی کتابی است برای تمام نسل ها و تمام دوران و بایستی به خوبی مفاهیم آن در بین اقشار مختلف جامعه بازشناسی شده و به امری همیشگی تبدیل شود.
 
کیانی یادآور شد: این جلسات خانگی شامل قرائت قرآن، روخوانی، روان خوانی و تفسیر آیات برگزیده کلام الله مجید است که روزهای جمعه هر هفته با هماهنگی و کسب مجوزهای لازم در منازل سطح شهرستان برگزار می شود.
 
بدره در 87 کیلومتری ایلام قرار دارد و در تیر ماه سال 1392 در تقسیمات کشوری به شهرستان ارتقا یافت./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار