مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۸ درصد جمعیت اردبیل را سالمندان تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۳۰۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸ 27 September 2016

به گزارش تابناک اردبیل٬ بهزاد ستاری ظهر امروز در همایش سالمندان که به مناسبت روز جهانی سالمندان در کانون عصمت اردبیل برگزار شد٬ اظهار داشت: در حال حاضر 8 درصد جمعیت استان اردبیل را سالمندان تشکیل می‌دهند که این امر حدود 100 هزار نفر را شامل می‌شود و در این زمینه تمهیدات لازم باید برای خدمات‌رسانی به قشر سالمندان در اردبیل انجام شود.

وی با اشاره به اینکه اهداف برگزاری همایش تکریم از سالمندان ارائه برنامه‌های هدفمند و منسجم برای این قشر است٬ افزود: مشارکت دادن سالمندان در فعالیت‌های اجتماعی٬ فرهنگی و اقتصادی یک اولویت اساسی است که نیاز است در این زمینه مسئولان مربوطه در بهزیستی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر 4 مرکز شبانه‌روزی برای خدمات‌دهی به سالمندان در اردبیل فعالیت می‌کنند٬ گفت: ارائه خدمات همه‌جانبه به سالمندان یک اولویت اساسی است که در این زمینه بهزیستی استان اردبیل اهتمام ویژه‌ای دارد.

ستاری از آمادگی بهزیستی و دستگاه‌های مربوطه برای خدمات‌رسانی به سالمندان خبر داد و تصریح کرد: ارائه خدمات پزشکی٬ فرهنگی٬ هنری٬ اجتماعی و تفریحی یک نیاز اساسی است که امسال در این زمینه برنامه‌ریزی منسجمی انجام شده است.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت سالمندان در مراکز تفریحی و گردشگری نیز مبنای کار قرار گرفه است که امیدواریم با حمایت مسئولان استان این امر در نقاط مختلف شهر ایجاد شود تا دغدغه و نگرانی سالمندان برطرف شود.

در پایان این مراسم از برخی سالمندان استان اردبیل با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد و روز جهانی سالمندان در اردبیل گرامی داشته شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار