کد خبر: ۳۰۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 24 September 2016


رئیس اداره مدارس شاهد و ایثارگران اداره‌کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: رشاد‌ت‌های رزمندگان اسلام در قالب نمایشگاه‌هایی در معرض دید قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عباس زمانی‌فر ظهر امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه یاد یاران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید به صورت دقیق و اساسی به آن پرداخته شود.

وی ادامه داد: در این راستا باید تلاش شود تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی و نشست‌هایی به اهداف مورد نظر در این زمینه دست پیدا کنیم.

این مسؤول با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد، افزود: امروز نوبت ماست تا از آرمان‌ها و اهداف رزمندگان اسلام حفاظت کرده و آن را به نسل‌های بعدی انتقال دهیم.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از مهم‌ترین وظایف مسؤولان عنوان کرد و بیان داشت: باید هر چه در توان داریم در این مسیر به کار گیریم و نوجوانان و جوانان امروز را بیش از هر زمان دیگری با فرهنگ ایثار و شهادت مأنوس کنیم.

زمانی‌فر در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ایثارگری و از خودگذشتگی مهم‌ترین خصیصه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود، خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی در جبهه‌ها حاضر شدند و اجازه ندادند که دشمن وارد خاک کشور شود.

وی در ادامه به برپایی 9 نمایشگاه دفاع مقدس در آموزش و پرورش البرز اشاره کرد و افزود: دانش‌آموزان باید با فرهنگ دفاع آشنا شوند لذا با برپایی این گونه نمایشگاه‌ها تلاش شده تا دوران هشت سال دفاع مقدس را برای نسل امروز به تصویر بکشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار