فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: استراتژی صدور ارزش‌های انقلاب اسلامی در دفاع مقدس شکل گرفت و پیروزی‌های پیاپی جبهه حق موجب شد تا آزادی‌خواهان دنیا چشم امید به انقلاب داشته باشند.
کد خبر: ۳۰۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳ 24 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علیرضا حیدری در حاشیه همایش پیاده‌روی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر الوند برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: استراتژی صدور انقلاب و تأثیرگذاری آن بر ملت‌های آزادی‌خواه در دفاع مقدس شکل گرفت و حاصل پیروزی‌های شیرین جبهه حق و نظام اسلامی بر دنیای استکباری بود که تا به آن روز به آرزویی دست نیافتنی تبدیل شده بود.

وی تأکید کرد: دفاع مقدس این آرزوی دور را ممکن ساخت که می‌توان با اتکا به قدرت الهی و نیروی ایمان و اراده‌ای انقلابی در برابر زورگویان و دنیای استکباری ایستادگی و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز افزود: صدور انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی موجب شد تا امروز شاهد این باشیم که کشورهای آزادی‌خواه دنیا به پا خواسته و علیه کشورهای استبدادی و استکباری قیام کرده و موجب وحشت کشورهای استبدادی را به وجود آورده‌اند.

حیدری عنوان کرد: صدور ارزش‌های انقلابی تنها یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس است‌، ایجاد امنیت پایدار در سراسر کشور در منطقه‌ای که پر از التهاب بوده و گروه‌های تروریستی هر لحظه ناآرامی‌های زیادی را به وجود می‌آورند از دیگر دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی است.

این مسؤول گفت: تقویت و تثبیت نظام اسلامی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی‌، ایجاد اعتماد به نفس و خودباوری برای کسب استقلال و پیشرفت در زمینه‌های مختلف علمی‌، نظامی از جمله دستاوردهای دفاع مقدس بود که ما در زمان جنگ حتی سیم‌خاردار را از کشورهای دیگر تهیه می‌کردیم اما امروز خود موشک‌های دوربُرد و بالستیک برای دفاع از کشور می‌سازیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز خاطرنشان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس باورهای دینی و ایمانی جوانان مؤمن و انقلابی با تأسی از رهنمودهای امام خمینی (ره) رشد کرد و موجب شد تا گروه‌های مختلف مردمی برای مقابله با استکبار جهانی بسیج شده و راهی جبهه‌های حق علیه باطل گردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار