امام جمعه الوند:
امام جمعه الوند گفت: هر مسؤولی که از جایگاه خود سوءاستفاده کرده و نسبت به خدمت به مردم بی‌تفاوت باشد خائن به خون شهداست و باید در روز قیامت جوابگوی خون‌های ریخته شده در دفاع مقدس باشد.
کد خبر: ۳۰۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹ 22 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، در دومین روز از هفته دفاع مقدس کارکنان و پاسداران سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز با امام جمعه الوند ظهر امروز دیدار کردند.

امام جمعه الوند در این دیدار اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان انقلاب اسلامی است که با حضور در صحنه نبرد حق علیه باطل ثابت کردند که تا پای جان از انقلاب، ارزش‌های نظام اسلامی و حریم ولایت فقیه دفاع می‌کنند و اجازه تعدی به متجاوزان را نمی‌دهند.

حجت‌الاسلام علی طهماسبی بیان کرد: تا به امروز دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس به درستی تبیین نشده و بسیاری از جوانان و نوجوانان نسل جدید انقلاب از دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس اطلاعی ندارند و بر ما وظیفه  است تا دستاوردهای بزرگ نظامی، فرهنگی و خدماتی بعد از دفاع مقدس را در جامعه به درستی تبیین کنیم.

وی افزود: تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و حرکت در مسیر رهنمودهای رهبری معظم انقلاب همان خواسته‌ای است که شهدا از ملت ایران دارند که باید با تلاش و جهاد در راه حق، مسیر پاسداشت و حفظ خون شهدا گام برداریم.

امام جمعه الوند خطاب به مسؤولان خاطرنشان کرد: هر مسؤولی که از جایگاه خود سوءاستفاده کرده و نسبت به خدمت به مردم بی‌تفاوت باشد خائن به خون شهدا است و باید در روز قیامت جوابگوی خون‌های ریخته شده در دفاع مقدس باشد، چراکه تمام مسؤولان وظیفه دارند در مسیر پاسداشت خون شهدا حرکت کنند.

طهماسبی در پایان گفت: شهدا همواره ملت مسلمان را به پیروی از ولایت فقیه و نظام اسلامی سفارش کرده‌ و گفته‌اند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد و حمایت از حریم ولایت و رهبری مهم‌ترین وظیفه ما در ادای دین به شهداست.

گفتنی است، این دیدار با حضور علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز، رضا عسگری فرماندار شهرستان البرز و مدیران شهری صورت گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار